نام ترامپ از روی یکی از خیابان های مرکز کانادا حذف می گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ساکنان شهر اوتاوا کوشش می نمایند نام رئیس جمهور پیشین آمریکا را از روی یکی از خیابان های این شهر حذف نمایند تا ناخوشنودی خود را نسبت به ترامپ نشان دهند.

نام ترامپ از روی یکی از خیابان های مرکز کانادا حذف می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، خیابان دونالد ترامپ که در منطقه ای در ضلع غربی اوتاوا، مرکز کانادا، واقع است پس از روی کار آمدن بایدن در آمریکا تغییر نام می دهد.

این منطقه تحت عنوان سنترال پارک اواخر سال های 1990 بنا شد، خیلی قبل تر از آنکه دونالد ترامپ، غول دنیای املاک وارد دنیای سیاست گردد.

یکی از ساکنان این منطقه می گوید: پس از آنکه ترامپ دموکراسی را تضعیف کرد و محرک شورش و حمله ای خشونت بار به ساختمان کنگره آمریکا شد، باید نام این خیابان را تغییر می دادیم. او اضافه نمود: ترامپ سزاوار احترام نیست و به نظر من شایسته نیست که خیابانی به نام او در مرکز کانادا نامگذاری گردد.

ریلی بروکینگتون عضو شورای شهر اوتاوا درحال جلب رضایت محلی های ساکن این خیابان برای تغییر نام آن است.

بعضی از ساکنان از مدت ها قبل خواهان تغییر نام این خیابان بودند، اما بروکینگتون مقاومت می کرد و می گفت از اینکه ترامپ را در دوره زمامداری اش آزرده خاطر کند، بیم داشته است.

وی اضافه نمود: بابت عواقب این کار برای کانادا نگران بودم؛ چون نگران بودم ترامپ درصدد تمهیدات مجازاتی علیه کانادا برآید. حال با رفتن او از کاخ سفید، احساس می کنم که زمان خوبی برای انجام این کار است.

برای تغییر نام به موافقت دست کم 50 درصد از ساکنان منطقه احتیاج است تا فرآیندی که چند ماه زمان می برد، انجام گردد.

تغییر نام خیابان مستلزم علامت گذاری تازه است و باید درمورد آدرس پستی 62 منزل واقع در این خیابان برنامه ریزی گردد. بعلاوه انتخاب نامی تازه برای خیابان مساله قابل طرح دیگری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1945

به "نام ترامپ از روی یکی از خیابان های مرکز کانادا حذف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام ترامپ از روی یکی از خیابان های مرکز کانادا حذف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید