نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم التحریر شروع به کار کرد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم التحریر و پوشاک مورد احتیاج دانشجویان و دانش آموزان به مناسبت فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس از امروز در مصلی تهران شروع به کار کرد.

نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم التحریر شروع به کار کرد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

در این نمایشگاه نوشت افزار، کیف و کفش، روپوش مدارس، پیراهن، چادر مشکی و سایر اقلام مورد احتیاج محصلان با 10 تا 35 درصد تخفیف عرضه می گردد.

جواد درودیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در حاشیه مراسم شروع به کار این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: پیراهن های مورد احتیاج دانش آموزان و دانشجویان و خانوارهای ایرانی با 35 درصد تخفیف نسبت به فروشگاه های سطح شهر عرضه می گردد و کالاهای عرضه شده، از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند.

وی اضافه نمود: هم اکنون فراوریات داخلی یارای رقابت با خارجی ها حتی پوشاک ترک را هم دارند، ضمن اینکه در بعضی اقلام نیز که در کشورهایی نظیر ترکیه که پیشتاز در عرصه صنعت نساجی هستند و محصولات خود را با پیشرفته ترین ماشین آلات روز جهان فراوری می نمایند، ایرانی ها محصولات با کیفیت تری عرضه می نمایند.

به گفته درودیان، برای فراوری پیراهن، هم از پارچه های داخلی و هم از پارچه های خارجی استفاده می گردد و پارچه هایی که بیشتر در فراوریات ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند، از تایلند، چین و هند وارد می شوند، چراکه فراورینمایندگان نساجی کشور مورد حمایت واقع نشده اند.

وی اظهارداشت: راه نجات فراوریات داخلی جلوگیری از قاچاق است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 634

به "نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم التحریر شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم التحریر شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید