هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین جشنواره ملی گردشگری ایل آفرید پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان سیستان و بلوچستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان افتتاح شد.

هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از زاهدان، هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین جشنواره ملی گردشگری ایل آفرید پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان سیستان و بلوچستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان افتتاح شد.

کامبیز مشتاق گوهری در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی پس از چهار سال وقفه با حضور هنرمندانی از 30 استان کشور و در قالب 150 غرفه از 15 تا 19 آذرماه دایر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: حدود نیمی از غرفه های این نمایشگاه به عرضه صنایع دستی بومی سیستان و بلوچستان و معرفی ظرفیت های گردشگری، غذاهای بومی محلی و سوغات و هدایای استان اختصاص دارد و باقی غرفه ها مربوط به دیگر استان های کشور است.

وی گفت: با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت سیستان و بلوچستان را مردم ساکن در روستاها و عشایر تشکیل می دهند، این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت بازاریابی تولیدات این قشر از مردم استان است.

مشتاق گوهری گفت: این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان واقع در آدرس انتهای بلوار دانشگاه، نرسیده به میدان دکتر حسابی برای بازدید عموم دایر است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 811

به "هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید