وانت برقی تسلا با 4 موتور ساخته می گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، هنگامیکه تسلا در اواخر 2019 میلادی از سایبر تراک رونمایی کرد، ماسک گفت این وانت عجیب با یک، دو یا 3 موتور عرضه می گردد. اما روز گذشته در توئیتی نوشت: فراوری با نسخه 4 موتوره شروع می گردد به طوری که کنترل گشتاور و فوق سریع هر چرخ مستقل خواهد بود.

وانت برقی تسلا با 4 موتور ساخته می گردد

استفاده از یک موتور مستقل برای هر چرخ سبب می گردد وانت مذکور بهتر بتواند نیرویی که به هر گوشه فرستاده می گردد را کنترل کند و در نتیجه کنترل خودرو در سطوح لغزنده یا ناهمواره راحت تر خواهد بود.

در حال حاضر Rivian R1T تنها وانت برقی موجود در بازار است که از این نوع سیستم استفاده می نماید.

به گفته ماسک سایبر تراک با استفاده از تنظیمات 4 موتوری می تواند مانند یک تانک دور بزند. علاوه بر آن به نظر می رسد سایبر تراک با چرخاندن هر 4 چرخه به یک سمت بتواند مانند خرچنگ به طور مورب حرکت کند.

به نوشته رویترز، این خودروی برقی با نمونه هایی که در شرکت های دیگر مانند Hmmer EV شرکت GMC، خودروی F-150 لایتنینگ فورد و R1T شرکت ریویان رقابت کند.

وانت برقی تسلا از فولادی ساخته می گردد که در توسعه موشک ها به کار می رود. پیش بینی می گردد فراوری سایبرتراک از سال آینده میلادی شروع و در 2023 میلادی بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1926

به "وانت برقی تسلا با 4 موتور ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وانت برقی تسلا با 4 موتور ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید