ویزا رسید اما دیر؛ اعزام تیراندازان به مصر لغو شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، اعزام تیم ملی تیراندازی کشورمان به مسابقات جهانی مصر با توجه به تاخیر در صدور ویزا لغو شد.

ویزا رسید اما دیر؛ اعزام تیراندازان به مصر لغو شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اعزام تیم ملی تیراندازی کشورمان به مسابقات جهانی مصر با توجه به تاخیر در صدور ویزا لغو شد. قرار بود 10 تیرانداز کشورمان (5 نفر در تفنگ، 5 نفر در تپانچه) در دو بخش تفنگ و تپانچه در این مسابقات شرکت کنند. مسابقات جهانی تیراندازی مصر از فردا در تفنگ بادی 10 متر مردان آغاز می شود.

سیدجعفر موسوی، دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تاییدیه صدور ویزای تیراندازان ظهر امروز صادر شد اما می دانید که در رشته تیراندازی اعزام ورزشکاران مستلزم همراه داشتن تجهیزات، سلاح و مهمات آنها است در این زمان کوتاه هماهنگی با شرکت هواپیمایی برای همراه بردن این تجهیزات ممکن نیست و با توجه به اینکه مسابقات نیز از فردا آغاز می شود، اعزام تیراندازان به دلیل عدم تاخیر در صدور ویزا انجام نمی شود.

وی در ادامه افزود: این تأخیر برای صدور ویزا همچنین باعث شد فرصت تهیه بلیت، رزرو هتل و فرستادن تجهیزات وجود نداشته باشد.

دبیر فدراسیون تیراندازی بیان کرد: از ابتدای سال آینده و تا قبل از بازی های آسیایی هانگژو، جام جهانی برزیل، آذربایجان و کره جنوبی را در پیش داریم که برنامه ریزی می کنیم تا بتوانیم تیراندازان را به این مسابقات اعزام کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2063

به "ویزا رسید اما دیر؛ اعزام تیراندازان به مصر لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزا رسید اما دیر؛ اعزام تیراندازان به مصر لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید