عبدی: نباید هیچ چیزی مانع موفقیت ما در جهت جام جهانی گردد، تاجیکستان یکی از قدرت های برتر نوجوانان آسیا است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران از برگزاری اردوی این تیم در تاجیکستان و انجام دو مسابقه تدارکاتی ابراز رضایت کرد.

عبدی: نباید هیچ چیزی مانع موفقیت ما در جهت جام جهانی گردد، تاجیکستان یکی از قدرت های برتر نوجوانان آسیا است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی با بیان این موضوع گفت: ما پس از ورود به تاجیکستان در هتل اطلس مستقر شدیم و آماده نخستین تمرین در اینجا می شویم. هدف مان این است که در بازی های دوستان به هماهنگی بیشتری دست یابیم. قبل از رسیدن به مسابقات مرحله نهایی باید بازیهای زیادی را انجام بدهیم و علاقه مند هستیم مسائل تیم قبل از این بازی ها به خوبی دیده گردد. با این وجود کوشش می کنیم در بازی های تدارکاتی هم برنده باشیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان همچین گفت: باید به هدف اصلی خودمان فکر کنیم که صعود به جام دنیای است و نگذاریم هیچ چیزی مانع از رسیدن به این هدف گردد. امیدوارم از همه ظرفیت ها و بازی های تدارکاتی همچنین تورنمنت های مناسب به خوبی استفاده کنیم. در مورد تاجیکستان هم باید بگویم این تیم یکی از قدرت های برتر فوتبال آسیا در رده زیر 16 سال و نوجوانان است که امیدوارم در اینجا هم بازیهای خوبی مقابل این تیم برگزار کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1398

به "عبدی: نباید هیچ چیزی مانع موفقیت ما در جهت جام جهانی گردد، تاجیکستان یکی از قدرت های برتر نوجوانان آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: نباید هیچ چیزی مانع موفقیت ما در جهت جام جهانی گردد، تاجیکستان یکی از قدرت های برتر نوجوانان آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید