پراندلی: آینده روشنی در انتظار تیم من است ، هنوز به سیستم 3-3-4 عادت نکرده ایم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران : سرمربی تیم ملی ایتالیا از عملکرد تیمش در جریان تساوی با هلند ابراز رضایت و آینده درخشانی را برای آتزوری پیش بینی کرد.

پراندلی: آینده روشنی در انتظار تیم من است ، هنوز به سیستم 3-3-4 عادت نکرده ایم

به گزارش خبرنگاران ، شب گذشته (چهارشنبه) ایتالیا در یک دیدار تدارکاتی در آمستردام به مصاف هلند رفت و در آخرین دقیقه بازی به لطف گلزنی مارکو وراتی جوان از شکست گریخت و به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

با اینکه آتزوری به زحمت توانست از رقم خوردن ششمین شکست متوالی اش در بازی های محبت آمیز بگریزد، سرمربی تیم چزاره پراندلی از عملکرد مردانش دفاع کرد و گفت: نمی خواستیم این بازی را واگذار کنیم و حتی نمی خواستیم گل بخوریم. خب مشخصا سیستم 3-3-4 شیوه خاصی برای بازی کردن است و زمان ضروری است تا تیم من به جزئیات کار با این ارنج آشنا گردد. با این وجود من نکات مثبت فراوانی در عملکرد تیمم در نیمه نخست بازی دیدم. البته با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم باید بهتر از اینها بازی می کردیم.

پراندلی اضافه کرد: سیستمی که ما بیشتر با آن کار نموده ایم 2-1-3-4 است بنابراین طبیعی است که با آن سیستم راحت تر بازی کنیم اما ما به تازگی به سیستم 3-3-4 روی آورده ایم و باید با آن هم بهتر از این کار کنیم.

وراتی، هافبک تیم پاری سن ژرمن فرانسه در این بازی نخستین گل ملی خودش را برای تیم ملی ایتالیا به ثمر رساند. پراندلی در تمجید از این بازیکن جوان هم گفت: وراتی شخصیت و تکنیک لازم را دارد اما باید در خط میانی کمی سریع تر بازی و خیلی بیشتر از این ها تاکتیکی عمل کند. البته او امشب یک گل فوق العاده برای ما به ثمر رساند.

در این بازی استفان الشعراوی و ماریو بالوتلی، زوج خط حمله میلان از ابتدا در خط حمله ایتالیا قرار گرفتند اما نمایش دلچسبی نداشتند. سرمربی آتزوری اما به دفاع از آنها پرداخت و گفت: مسلما آنها باید بیشتر در کنار یکدیگر بازی نمایند. ماریو می داند که روی فرم نیست و باید آماده تر از اینها بازی کند. با این حال تیم ما آینده روشنی دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 312

به "پراندلی: آینده روشنی در انتظار تیم من است ، هنوز به سیستم 3-3-4 عادت نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: آینده روشنی در انتظار تیم من است ، هنوز به سیستم 3-3-4 عادت نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید