پوگبا: از محمدعلی کِلی یاد گرفتم که خودم باشم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ می گوید که از قهرمان فقید بوکس آمریکا که مسلمان بود، الهام گرفته است.

پوگبا: از محمدعلی کِلی یاد گرفتم که خودم باشم

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا در اظهارنظری تازه فاش کرد محمدعلی کِلی قهرمان پیشین و مسلمان بوکس سنگین وزن دنیا، قهرمان دوران کودکی او بوده و از او چیزهای زیادی یاد گرفته است. قهرمان آمریکایی که در دوران حرفه ای اش در 61 مبارزه بوکس آمار 56 برد (37 ناک اوت حریف) و پنج شکست را تجربه کرد، در سال 2016 در سن 74 سالکی درگذشت.

هافبک فرانسوی منچستریونایتد در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس با اشاره به فعالیت های مدنی محمدعلی در زمینه حقوق آفریقایی-آمریکایی ها و جنبش عدالت طلبی سیاه پوستان گفت: محمدعلی کسی بود که به نظر من به نوعی زندگی هایی را نجات داد. قهرمان کسی است که زندگی هایی را نجات می دهد، به مردم کمک می کند و فکر می کنم این کاری است که او انجام داد.

وی افزود: کِلی افراد زیادی را نجات داد، نه تنها کسانی را از دل آتش بیرون کشید، بلکه پیام خوبی هم داد، او به دنیا کمک کرد، حقیقت را زمانی گفت که گفتن حقیقت سخت بود، زمانی که گفتن حقیقت برای مردم سیاهپوست سخت بود. او از جانب جامعه سیاهپوستان صحبت می کرد و کمک زیادی به ما کرد تا آزادی امروزمان را داشته باشیم.

پوگبا صحبت های خود را اینطور ادامه داد: مایلم بگویم که از محمدعلی چیزهای یاد گرفتم، اینکه چه اعتماد به نفسی داشت و اینکه خودش بود. این چیزی است که از او یاد گرفتم و نمی توانم تغییرش دهم. من لبخند زدن، خندیدن، شوخی کردن و رقصیدن را دوست دارم. من این هستم و تنها دوست دارم خودم باشم.

هافبک مسلمان تیم ملی فرانسه در پایان گفت: همچنین محمدعلی به دین اسلام روی آورد و من هم به مانند او دینم را تغییر دادم، برای همین برایم جالب بود که چیزهایی از داستان زندگی او یاد بگیرم. هر کسی تاریخچه مختص به خودش را دارد، بنابراین برایم جالب بود که داستان زندگی کِلی را بدانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1868

به "پوگبا: از محمدعلی کِلی یاد گرفتم که خودم باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا: از محمدعلی کِلی یاد گرفتم که خودم باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید