پیاده رو شیشه ای کوه تیانمن چین، پیاده روی در میان ابرها

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، پیاده روهای شیشه ای در ارتفاع زیاد، در سراسر جهان وجود دارد، ولی پیاده رو شیشه ای که بر روی کوه های تیامن در چین واقع شده است، یکی از منحصربه فردترین نمونه ها است که تنها افراد شجاع جرئت پا گذاشتن بر روی آن رادارند.

پیاده رو شیشه ای کوه تیانمن چین، پیاده روی در میان ابرها

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

نزدیک ترین مکان به ابرها کجا است؟ در چه مکانی انسان می تواند حس قدم زدن روی ابرها را داشته باشد؟ شاید این امر در واقعیت غیرممکن باشد، ولی قدم زدن بر روی پیاده روی شیشه ای کوه تیانمن در چین همین حس را در شما به وجود می آورد. پیاده روی شیشه ای کوه تیانمن در ارتفاع بسیار زیادی از زمین واقع شده است و حین قدم زدن بر روی آن می توانید زیر پای خود را مشاهده کنید، چون در ساخت پیاده رو فقط از شیشه استفاده شده است. این پیاده رو در اوت 2016 افتتاح شد.

اگر روزی قصد رفتن به این پیاده رو را داشتید، باید بدانید که از چیزی که فکر می کنید بسیار ترسناک تر است و اگر فردی ترسو هستید، زحمت رفتن به چین را به خود ندهید! این پیاده رو در ارتفاع 4600 پایی از زمین واقع شده است، کمترین ارتفاع این پیاده رو چیزی حدود 1 کیلومتر بالاتر از سطح زمین است و هرچه جلوتر می روید، ارتفاع بیشتر می گردد تا جایی که از بالا همه چیز را شبیه به نقطه می بینید!

در راستا پیاده رو شیشه ای پیچ و خم های زیادی وجود دارد و این چرخش های زیاد ممکن است باعث سرگیجه گردد. خوشبختانه یک سمت شما کوه وجود دارد و در صورتی که دیگر طاقت نداشتید و از ترس نمی دانستید چه کنید، می توانید از سمت کوه حرکت کنید و کمی احساس امنیت کنید.

اولین مسئله ای که ممکن است ذهن هر فردی را درگیر کند، امنیت این پل یا پیاده رو است. بدون شک قبل از این که من و شما به این فکر بیفتیم، مقامات چینی در حین تاسیس این پیاده رو به فکر امنیت افتاده اند. شیشه های استفاده شده در این پیاده رو نشکن و ضدضربه هستند و درصورتی که فشار زیادی به آن ها وارد گردد، خرد نمی گردد و می توانند وزنی برابر با یک ماشین را تحمل نمایند.

با توجه به حفظ تمام نکات ایمنی، بازدید توریست ها از این پیاده رو با دقت زیادی انجام می گردد و از آن ها خواسته می گردد تا از کاور کفش در حین پیاده روی استفاده نمایند.

در ادامه موقعیت کوه تیانمن بر روی نقشه را مشاهده کنید:

منبع: کجارو / curiosity.com
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 438

به "پیاده رو شیشه ای کوه تیانمن چین، پیاده روی در میان ابرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده رو شیشه ای کوه تیانمن چین، پیاده روی در میان ابرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید