پیش فروش آلبوم پروانه های پیراهنش شروع شد، خوانندگی اهورا ایمان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، پیش فروش آلبوم پروانه های پیراهنش به هنرمندی اهورا ایمان ترانه سرا و خواننده به همت مرکز موسیقی حوزه هنری شروع شد. این آلبوم شامل 9 قطعه با نام های بانو، پروانه پوش، دوباره عشق دوباره دریا، قصه اینجوری نبود، چرا من زندگی، آه، منو ببار، عاشق ترین باش، نذار برم و گله دارم است که در تنظیم آن آرش حسینی، هومن نامداری، علیرضا ظریف، پدرام کشتکار، امیر جمالفرد، میثم مورستی با خواننده همکاری داشته اند.

پیش فروش آلبوم پروانه های پیراهنش شروع شد، خوانندگی اهورا ایمان

انوش تقوی، مسعود همایونی، احسان نی زن، سعید بنازاده، بهزاد رواقی، فیروز ویسانلو، فرشاد حسامی، مهدی دریانی، پدرام فریوسفی، آتنا اشتیاقی هنرمندان دیگری هستند که در این آلبوم به عنوان نوازنده حضور دارند.

در شرح این آلبوم آمده است: اهورا ایمان در اجرای نخستین اثرش با تلفیق موسیقی مدرن و سنتی کار متفاوتی ارائه داده که با توجه به سلایق مخاطب امروزی که در دنیا پست مدرن زیست می نماید، کاملا مطابقت دارد. از دیگر ویژگی های این آلبوم که آن را از دیگر آلبوم های موسیقی متفاوت می نماید، شناخت کامل اهورا ایمان از ظرفیت های ترانه و هماهنگی آن با موسیقی زمینه است.

ایمان در مقدمه این آلبوم نیز یاد و خاطره تعدادی هنرمندان فقید موسیقی کشورمان از جمله بابک بیات، ایرج بسطامی و ناصر عبداللهی گرامی داشته است.

قطعات پروانه پوش، گله دارم و قصه اینجوری بود آثاری هستند که تاکنون با صدای این هنرمند در فضای مجازی منتشر گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 31

به "پیش فروش آلبوم پروانه های پیراهنش شروع شد، خوانندگی اهورا ایمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فروش آلبوم پروانه های پیراهنش شروع شد، خوانندگی اهورا ایمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید