چگونه از خانه خود محافظت کنیم؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خانه شما باید یک مکان امن باشد ، جایی برای احساس شادی و امنیت و محافظت از آن کار سختی نیست. تنها با چند مرحله ساده می توانید تفاوت های زیادی در آرامش فکر خود ایجاد کنید. در اینجا چند راه حل خوب برای محافظت از خانه را به شما یادآور میشویم.

چگونه از خانه خود محافظت کنیم؟

1. با طیف وسیعی از دوربین های امنیتی میتوانید مراقب خانه خود باشید، به یاری دوربین های مداربسته متصل به گوشی و لپ تاپ خود می توانید آنچه را که در داخل و خارج از خانه شما اتفاق می افتد، ببینید و بشنوید. جدیدترین دوربین های امنیتی هوشمند با استفاده آسان را می توان از هر نقطه در تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه مشاهده کرد. مراقب ویژگی هایی از جمله ضبط با حرکت، دید در شب مادون قرمز و قابلیت ارتباط صوتی دو طرفه باشید. درباره طیف وسیعی از دوربین های هوشمند

2.مقابل تمامی پنجره ها، نقاط نفوذ پذیر، نورگیر و ورودی دیوارهای کوتاه خانه، حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنیم. انواع حفاظ پنجره آهنی ضد سرقت برای پنجره های یو پی وی سی و معمولی وجود دارد که با نصب آنها جلوی ورود سارقین را گرفت.

3.راهرو و پشت بام را با حفاظ نرده ای ایمن کنیم. با نصب حفاظ شاخ گوزنی با طول بلند و محکم که قابل خم شدن نباشد میتوان جلوی ورود هر سارقی را گرفت.

4.همواره درب پشت بام را با قفل های مطمئن مجهز و غیر قابل ورود کنیم.5.از قرار دادن نردبان و چهار پایه و وسایل مشابه در کنار دیوار و داخل حیاط خودداری کنیم.

6.باید محوطه بیرونی خانه را با نصب لامپ روشن نگه داریم.

7.از سیستم دزدگیر برقی استفاده و به طور مرتب آن را کنترل کنیم.

8.از آیفون های تصویری استفاده کنیم.

9.روی در ورودی، لنز چشمی و زنجیر و قلاب نصب کنیم.

10.پارک کردن ماشین خود در کوچه به جای پارکینگ، آن را به یک پیشنهاد وسوسه انگیزتر برای سارقان احتمالی تبدیل می نماید. اگر این کار را میکنید با نصب یک درب آکاردئونی ضد سرقت برای پارکینگ از سرقت ماشین جلوگیری کنید. این درب ها جمع شونده هستند که هنگام باز کردن آن فضای کمتری میگیرند.

در انتها برای تهیه حفاظ های آهنی ساختمان سایت آریا حفاظ را معرفی میکنیم که میتوانید برای نصب انواع حفاظ درب و پنجره و دیوار با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و پس از بازدید رایگان و مشاوره برترین انتخاب و زیباترین حفاظ ها را برای خانه و آپارتمان خود سفارش دهید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2205

به "چگونه از خانه خود محافظت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از خانه خود محافظت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید