چگونه دوربین مخفی در اتاق هتل را پیدا کنیم؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، شایعات زیادی درباره وجود دوربین های مخفی در اتاق هتل ها و اقامتگاه های مسافرتی وجود دارد که امنیت مسافران را به خطر انداخته است.

چگونه دوربین مخفی در اتاق هتل را پیدا کنیم؟

خبرنگاران: شایعات زیادی درباره وجود دوربین های مخفی در اتاق هتل ها و اقامتگاه های مسافرتی وجود دارد که امنیت مسافران را به خطر انداخته است. گزارش های متعدد باعث شد پایگاه پلیس دستورالعملی را جهت جلوگیری از تجاوز به حریم خصوصی منتشر کند.

مهم ترین توصیه این است که اقامت نمایندگان بایستی همیشه به اطرافشان دقت کافی را داشته و به خصوص مکان های رایج پنهان سازی دوربین مانند میان کتاب ها، آینه ها، لامپ ها و گیاهان را چک نمایند.

از سوی دیگر برای حصول نتیجه بهتر باید تمرکز آنالیز محل اقامت را به مکان ها منطقی مانند حمام، دستشویی و اتاق خواب محدود کرد.

یکی دیگر از روش های مطمئن، تاریک کردن اتاق ها و تاباندن نور چراغ قوه به هر قسمت از آن است، چرا که نور لنز دوربین بلافاصله نور را بازتاب می دهد.

در مواردی که نگرانی افراد به وجود آینه های دو طرفه ختم می گردد، انجام آزمایش ناخن بسیار کاربردی به نظر می رسد. در این آزمایش کافیست ناخن خود را در آینه لمس کنید، در نوع معمولی انگشت به تصویر بازتاب شده خود نمی رسد و در غیر این صورت با یک آینه مشکوک روبرو هستید.

از راه های پیشنهاد شده دیگر می توان به تهیه یک دستگاه آشکار نماینده لنز و یا اسکنر وب کم اشاره نمود که با وجود هزینه بالاتر، احساس امنیت کامل را برای ساکنان فراهم می نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 آذر 1402 بروزرسانی: 9 آذر 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2301

به "چگونه دوربین مخفی در اتاق هتل را پیدا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه دوربین مخفی در اتاق هتل را پیدا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید