کارشناسی داوری پرسپولیس و ون پارس

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، نوذر رودنیل معتقد است که داور ملاقات پرسپولیس و ون پارس قضاوت خوبی در این ملاقات نداشت.

کارشناسی داوری پرسپولیس و ون پارس

نوذر رودنیل، کارشناس داوری در گفت وگو با ایسنا در مورد داوری ملاقات پرسپولیس و ون پارس اظهار کرد: داور جوان و خوبی این بازی را قضاوت کرد که می تواند آینده خوبی داشته باشد ولی احتیاج به تجربه دارد. او یکی دو اشتباه در جریان بازی داشت که می توانست در نتیجه این ملاقات تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: در دقیقه 8 پنالتی اعلام شده به سود ون پارس صحیح بود و مدافع پرسپولیس به صورت واضح توپ را با دست زد. در دقیقه 32، اتفاقی در محوطه جریمه تیم اصفهانی رخ نداد و ادامه بازی درست بود.

این کارشناس داوری درباره صحنه های حساس نیمه دوم مطرح کرد: پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس در دقیقه 58 درست بود اما نمی دانم داور چرا آوانتاژ نداد. تصمیم درست این بود که آوانتاژ دهد و گل را قبول کند که این کار را انجام نداد. در دقیقه 68، گل ون پارس آفساید نبود و مهاجم تیم اصفهانی عقب تر از توپ بود. گل دوم پرسپولیس طبق قانون، آفساید بود زیرا اسماعیلی فر در بازی تیم حریف دخالت کرد و تصمیم داور برای صحیح دانستن این گل، اشتباه و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

رودنیل درباره پنالتی دوم پرسپولیس و اینکه آیا دروازه بان ون پارس هنگام آن ضربه بیش از حد از خط دروازه جلوتر آمده بود یا خیر؟ گفت: پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس در وقت اضافه دوم درست بود اما متاسفانه نوع پنالتی زدن در ایران صحیح نیست و البته تکنولوژی هم نیست که به داور و یاری هایش یاری کند که حرکات دروازه بان و سایر بازیکنان را زیر نظر بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2193

به "کارشناسی داوری پرسپولیس و ون پارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی داوری پرسپولیس و ون پارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید