کرونا در اروپا، افزایش چشمگیر ابتلا و مرگ در سوئیس و اتریش

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ویروس کرونا همچنان در اروپا جولان داده و محدودیت های بیشتری ایجاد نموده و قربانیان بیشتری می گیرد.

کرونا در اروپا، افزایش چشمگیر ابتلا و مرگ در سوئیس و اتریش

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، از گوشه و کنار اتحادیه اروپا مرتبا خبرهای کرونایی جدیدی منتشر می گردد.

14 مرگ کرونایی در سوئیس

گزارش ها حاکی از شیوع گسترده ویروس کرونا در سوئیس دارد. در عرض 24 ساعت تعداد مبتلایان به این بیماری در این کشور 800 نفر افزایش پیدا نموده است. 14 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری در سوئیس جان خود را از دست داده اند. شمار مبتلایان به کرونا در سوئیس به 2200 نفر رسیده است.

اسپانیا هم مرزها را می بندد

در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در اسپانیا این کشور نیز مانند بسیاری از کشورهای اروپایی بستن مرزها را در دستور کار قرار می دهد. این خبر را وزیر کشور اسپانیا اعلام نموده و گفت در این باره و اقدامات دیگر با همتایان اروپایی اش صحبت خواهد نمود.

مبتلایان ویروس کرونا در اتریش به مرز هزار نفر می رسد

از اتریش هم یک مرگ دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است. در مجموع بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت اتریش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور قبل از ظهر روز دوشنبه به 959 نفر افزایش پیدا نموده است که 99 نفر بیشتر از بعد از ظهر روز یکشنبه بوده است.

تعطیلی بانک ها در آلمان

کامرز بانک آلمان هم در پی شیوع ویروس کرونا در این کشور بسیاری از شعبه های خود را تعطیل نموده است.

رئیس انجمن پزشکی آلمان هم به دلیل شیوع ویروس کرونا خواهان ایجاد ایستگاه های چادری در مقابل کلینیک های آلمانی به منظور انجام تست کرونا شده است.

فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان هم از شهروندان آلمانی خواسته است که اعمال محدودیت ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را درک نمایند.

جمهوری چک هم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی را در زندگی عمومی شهروندان ایجاد نموده است. نخست وزیر این کشور از شهروندان خواسته است که تنها برای اقدامات ضروری به خیابان ها بیایند. در جمهوری چک تا به حال 253 مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

به گزارش گاردین، نهادهای بهداشتی انگلیس هم انتظار دارند که بحران ویروس کرونا تا اوایل سال 2021 هم همچنان ادامه یابد. بر این اساس در 12 ماه آینده حدود 80 درصد شهروندان انگلیسی به این ویروس جدید مبتلا خواهند شد.

حالت اضطراری در اسلواکی و صربستان

کشورهای اسلواکی و صربستان هم به دلیل شیوع ویروس کرونا حالت اضطراری اعلام نموده اند.

در فرانسه هم شمار مبتلایان به کرونا به حدود 5400 نفر افزایش پیدا نموده و تعداد تلفات در اثر این بیماری هم با افزایش 91 مورد در 24 ساعت گذشته به بیش از 120 نفر افزایش پیدا نموده است.

در پی گسترش ویروس کرونا کشور هلند هم بستن همه مدارس، رستوران ها و فروشگاه های غیر ضروری را در دستور کار قرار داده است.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم از افزایش چشمگیر مبتلایان به بیماری کرونا در این کشور خبر داده و تعداد این افراد را 5665 نفر اعلام نموده است. شمار قربانیان این بیماری در آلمان هم به 13 نفر افزایش پیدا نموده است.

اولین مرگ کرونایی در مجارستان

اولین مرگ کرونایی در مجارستان هم گزارش شده است. تعداد مبتلایان به این ویروس در مجارستان 32 نفر اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 886

به "کرونا در اروپا، افزایش چشمگیر ابتلا و مرگ در سوئیس و اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، افزایش چشمگیر ابتلا و مرگ در سوئیس و اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید