کلکسیون خودرو های لوکس پل واکر، ستاره فقید هالیوود

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران - ترجمه از محمد کاملان: پل واکر در چیزی بیشتر از 30 فیلم سینمایی بازی کرد اما اکثر مخاطبین او را با سری فیلم های سریع و خشن می شناسند و انصافاً هم باید گفت با توجه به علاقه زیاد پل واکر به سرعت، این نقش واقعاً برازنده او بود.

کلکسیون خودرو های لوکس پل واکر، ستاره فقید هالیوود

همان گونه که حتماً به خوبی می دانید بخت با پل واکر یار نبود و این هنرپیشه جوان و خوش آتیه در 40 سالگی پس از بازی در چندین قسمت از فیلم های سریع و خشن در یک حادثه رانندگی جانش را از دست داد و هواداران را غصه دارد کرد.

اما آوازه پل واکر و خودروهای پرسرعت و جذابی که در کلکسیون اش نگهداری می کرد همچنان ادامه دارد و به همین منظور قصد داریم با هم ببینیم این ستاره فیلم های سریع و خشن که عشق زیادی به سرعت داشت در زندگی شخصی چه خودروهای هیجان انگیزی را سوار میشد.

20. نیسان 370Z

هنرپیشه های زیادی را سراغ داریم که پس از رانندگی با یک خودرو در فیلم به آن علاقه پیدا می نمایند و همان خودرو را در زندگی شخصی نیز به خدمت می گیرند.

پل واکر نیز در سری فیلم های سریع و خشن سوار بر نیسان 370Z شد و رانندگی این خودرو به دلش نشست و این خودرو را به گاراژ شخصی اش اضافه نمود.

برای آن دسته از کاربرانی که به خودروهای سریع نیسان علاقه دارند باید بگوییم نیسان 370Z برای اولین بار در سال 2009 به عنوان جایگزینی برای نیسان 350Z معرفی گردید و یک بسیار قدرتمند از نوع V6 را در این خودرو شاهد هستیم.

نیسان 370Z خودرو بسیار چابک و سریعی است و مدل 2019 این خودرو چیزی حدود 30 هزار دلار قیمت دارد.

19. B5 آئودی S4

زمانی که اولین نسل از خودروهای B5 آئودی معرفی گردیدند، مدل S4 این خودرو به عنوان سریع ترین سدان جهان شناخته می شد.

این اتفاق اگرچه مربوط به 20 سال پیش است اما پیشرانه 2.7 لیتری از نوع V6 با شش دنده که نیروی موتور را به چهار چرخ این خودرو منتقل می نماید ثابت نموده است B5 آئودی S4 همچنان یکی از چالاک ترین سدان های جهانست.

طراحی بیرونی این خودرو ممکن است ساده و معمولی به نظر برسد اما آئودی این نقص را در داخل کابین آن برطرف نموده و با محیطی راحت طرف هستیم که سواری خوبی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

B5 آئودی S4 در بازارهای جهانی با قیمتی بین 14 تا 16 هزار دلار معامله می شود.

18. نیسان سیلویا (240SX)

اگر فیلم سریع و خشن: توکیو دریفت را دیده باشید حتماً چشم شما به جمال نیسان سیلویا روشن شده است.

پل واکر در این فیلم حضور نداشت اما چندین دستگاه نیسان سیلویا را به گاراژ خود اضافه نموده بود. نیسان سیلویا که در فیلم از آن با نام مونالیزا نیز یاد می شود خودروی بسیار خوبی بود که راهی بازارهای جهانی نشد و بیشتر در کشورهای آسیایی فروش رفت.

البته نیسان 240SX را می توان نسخه جهانی این خودرو نامید با این فرق که سیستم انتقال نیرو در این دو خودرو با هم تفاوت دارد.

همان گونه که اشاره شد پل واکر فرصتی برای استفاده از نیسان سیلویا در فیلم های سریع و خشن پیدا نکرد اما این خودرو به اندازه ای برای او جذاب بود که برای استفاده در زندگی شخصی چندین دستگاه از آن را سفارش داد.

17. فورد موستانگ فاکس بادی

عشق پل واکر به خودروهای قدرتمند و کلاسیک انتهای نداشت و یکی از هواداران دوآتشه فورد موستانگ فاکس بادی بود. گفته می شود تعداد خودروهای موستانگ فاکس بادی موجود در گاراژ پل واکر به اندازه ای بود که حتی خودش هم حساب آن ها از دستش در رفته بود.

مدل های شخصی سازی شده، کوپه و معمولی فورد موستانگ فاکس بادی در کلکسیون پل واکر حضور دارند و یک دستگاه از این خودرو با موتور قدرتمند V8 در بازار های جهانی با قیمتی حدود 10 هزار دلار خرید و فروش می شود.

16. جیپ رانگلر

جیپ رانگلر در طول سال های که از ساخت آن می گذرد به لحاظ ظاهری دستخوش تغییرات زیادی شده است اما باز هم جدیدترین مدل جیپ رانگلر را در اولین نگاه خواهید شناخت و با خودروی بسیار شیک و قدرتمندی طرف هستیم که برازنده پل واکر بود.

نیروی پیشرانه این خودرو به چهار چرخ آن منتقل می شود و در کنار رانندگی در جاده های شهری، انتخاب خوبی برای مسیرهای آف رود و خاکی است.

این موارد باعث شد تا پل واکر یکی از جیپ های رانگلر را به کلکسیون خودش اضافه کند. جالب است بدانید این خودرو به لحاظ قیمت همواره ارزش بالای خود را حفظ نموده و حتی مدل های دهه های 80 و 90 جیپ رانگلر هنوز هم با قیمت هایی بالا در بازارهای جهانی معامله می شوند.

15. فورد برانکو

این خودروی شاسی بلند با هدف برطرف احتیاج رانندگان به یک خودروی تمام عیار در جاده های خاکی و شهری راهی بازار شد و مدل های مختلف آن یکی از دیگری بهینه تر شده اند تا فورد برانکو انتخاب خوبی برای کلکسیون خودروهای پل واکر باشد.

فورد برانکو مدتی است که دیگر فراوری نمی شود اما آوازه این خودرو باعث شده است برند فورد وعهده هایی از عزم این شرکت برای فراوری نسخه جدیدی از فورد برانکو در سال 2020 به علاقه مندان این خودرو بدهد.

افسوس که پل واکر در میان ما نیست چرا که با توجه به شناختی که از او داریم بدون شک مدل 2020 فورد برانکو را نیز به کلکسیون خودروهای خودش اضافه می کرد.

14. نسل چهارم فورد موستانگ

اگر نگاهی به تمامی خودروهای حاضر در گاراژ پل واکر فقید داشته باشید به سرعت متوجه علاقه زیاد وی به فورد موستانگ خواهید شد.

به همین دلیل است که چهارمین نسل فورد موستانگ که ساخت آن به سال 1990 باز می شود در کلکسیون پل واکر به چشم می خورد.

این خودرو ممکن است جدید و امروزی به نظر نرسد اما بدون شک پل واکر خاطره های خوبی با آن دارد و برای تجدید خاطرات خوش گذشته یک دستگاه فورد موستانگ نسل چهارم را خریداری نموده بود.

این خودرو در حال حاضر با بهترین امکانات در بازارهای جهانی با قیمتی حدود 10 هزار دلار معامله می شود.

13. نیسان آلتیما

در بین تمامی خودروهای پل واکر، نیسان آلتیما بیشتر از بقیه خودروها نظر هواداران او را جلب نموده است چرا که بعید به نظر می رسد نیسان آلتیما ویژگی خاصی برای پل واکر داشته باشد و دلیل خرید این خودرو توسط وی معین نیست.

نیسان آلتیمای پل واکر خودروی چندان گران قیمتی نیز به حساب نمی آید در بازارهای جهانی حدود 20 هزار دلار قیمت گذاری می شود.

باید به این نکته نیز اشاره نمود که مدل های جدید نیسان آلتیما انصافاً امکانات خوبی دارند و تجربه شیرینی را در اختیار راننده قرار می دهند.

12. مرسدس بنز 560SL

عشق سلبریتی ها به برند مرسدس بنز انتهای ندارد و پل واکر برای اثبات علاقه اش به این برند آلمانی یک دستگاه مرسدس بنز 560SL را به کلکسیون خودروهای خود اضافه نموده بود.

این خودرو به عنوان یکی از بهترین مرسدس بنزهای کلاسیک به حساب می آید و پیشرانه پرشتابی دارد و کاملاً معین است پل واکر سوار بر مرسدس بنز 560SL حسابی در خیابان ها جولان داده است.

11. نسل پنجم فورد موستانگ

کاملاً معین است پل واکر سعی داشته تا تمامی نسل های فورد موستانگ را به کلکسیون خود اضافه کند و در کنار چهارمین نسل از فورد موستانگ شاهد حضور پنجمین نسل از این خودروی جذاب و قدرتمند نیز هستیم.

اگر از هواداران برند موستانگ باشید حتماً به خوبی می دانید که نسل چهارم این خودرو آن گونه که باید و شاید نتوانست هواداران را راضی نگه دارد و به همین منظور فورد برای نسل پنجم این خودرو طرحی نو در انداخت و بهینه سازی های مختلفی را در آن اعمال کرد.

پنجمین نسل فورد موستانگ در حال حاضر در بازارهای جهانی قیمت زیادی ندارد و بدون شک عشق پل واکر به برند موستانگ باعث خرید این خودرو شده است، در غیر این صورت این خودرو برای استفاده در جهانی مدرن امروزی حرف زیادی برای گفتن ندارد.

10. بی. ام . و E36 M3

در اولین نگاه به این خودرو ممکن است با خود فکر کنید با خودرویی طرف هستیم که راننده آن سعی دارد ادای راننده های مسابقه ای را درآورد و انتظار چندانی از سرعت بی . ام . و E36 M3 نمی توان داشت.

اما حرف ما را قبول کنید و ظاهر این خودرو را نخورید چرا که با خودروی بسیار سبک وزنی طرف هستیم که تجهیزات داخلی آن تا حد امکان برداشته شده تا وزن کمتری داشته باشد.

استفاده از الیاف کربن و درهای آلومینیومی نیز یکی دیگر از دلایل سبک بودن این خودروی پرشتاب و سریع است. جالب است بدانید پل واکر به جای یک دستگاه، 7 دستگاه بی. ام. و E36 M3 خریداری نموده بود که به لحاظ قیمت 10 بار از نسخه معمولی این خودرو گران تر است.

9. بی. ام .و M1

در میان تمامی خودروهایی که در سری M بی. ام . و شاهد هستیم این خودرو یک سر و گردان بالاتر قرار می گیرد و پیشرانه آن در قسمت وسط قرار گرفته و تنها دو سرنشین در آن جای می گیرند.

مدل بی. ام. و M1 که پل واکر در کلکسیون خود نگهداری می کرد به لحاظ زیباشناختی نیز بسیار شیک و جذاب طراحی شده بود و با خودرویی سریع و مسابقه ای طرف هستیم که چیزی حدود نیم میلیون دلار قیمت دارد.

8. بی . ام. و 850CSI

در اولین نگاه به این خودرو متوجه خواهید شد که با یک خودروی سریع و چابک سر و کار داریم، بدون شک پل واکر نیز همین برداشت را از بی . ام . و 850CSI داشته و این خودرو را به همین دلیل خریده بود.

بی. ام . و 850CSI طراحی بیرونی جذاب و جوان پسندانه ای دارد و یک پیشرانه C12 با شش دنده دستی و سیستم تعلیق بهینه شده ای را در این خودرو شاهد هستیم.

این خودرو قیمت گرانی نیز دارد و مدلی که پل واکر سوار بر آن میشد در بازارهای جهانی با قیمت گزاف 100 هزار دلار معامله می شود.

7. سالین S7

با یکی از بهترین خودروهایی طرف هستیم که پیشرانه آن در وسط خودرو تعبیه شده است. این خودرو قدرت و کارایی چشمگیری دارد با یک نیش گاز به سرعتی معادل 400 کیلومتر در ساعت دست پیدا می نماید.

سالین S7 پیشرانه ای بسیار قدرتمند از نوت V8 دارد که هزار اسب بخار نیرو فراوری می نماید و به لحاظ امکانات پیشرفته نیز چیزی کم و کسر ندارد که در این زمینه می توان به دوربین عقب و درهای کنترل از راه دور اشاره نمود.

این خودرو نتوانسته است لقب گران ترین خودروی کلکسیون پل واکر را از آن خود کند اما باز هم یکی از گران ترین این خودروها به حساب می آید.

6. فورد جی تی

فورد جی تی در واقع نسخه ای بهینه شده از خودروی پرآوازه فورد جی تی40 است.

این خودرو ماحصل همکاری دو برند فورد و شلبی برای رقابت با تیم فراری در مسابقات 24 ساعته لمانز بود و انصافاً هم باید گفت فورد جی تی 40 به خودروی جذاب و پرطرفداری تبدیل شد.

در این بین فورد جی تی در اوایل قرن 21 میلادی عرضه شد و حضور یک پیشرانه V8 با 550 اسب بخار نیرو نوید از خودرویی بسیار چابک و قدرتمند می داد.

فورد جی تی که در کلکسیون پل واکر شاهد آن هستیم از پیشرانه قدرتمند نسخه جدید این خودرو بهره گرفته است اما پل ترجیح داد تا ظاهر این خودرو همانند فورد جی تی 40 طراحی شود.

5. رولزرویس گوست

تا این لحظه به خودروهایی در کلکسیون پل واکر اشاره نمودیم که به لحاظ اشرافی بودن حرف زیادی برای گفتن نداشتند و از آن جایی که پل واکر سلبریتی محبوبی بود برای اینکه در قد و قواره یک سلبریتی ثروتمند و پرطرفدار ظاهر شود یک دستگاه رولزرویس گوست را به کلکسیون خودروهای خود اضافه نمود.

انصافاً هم باید به انتخاب پل واکر برای خرید این رولزرویس تبریک گفت چرا که با خودروی لاچکری و اشرافی طرف هستیم که در کنار زیبایی و وقار، پیشرانه ای 562 اسب بخاری دارد و بسیار سریع و قدرتمند است.

این خودرو از موتور V12 دوگانه توربوشارژ بهره می گیرد و چیزی حدود 2.5 تن وزن دارد.

4. پورشه 911 GT3 RS

کمتر سلبریتی را سراغ داریم دست کم یک پورشه در کلکسیون اش نداشته باشد و پول واکر نیز یکی از بهترین پورشه های جهان را به گاراژ خودش اضافه نموده بود. پورشه 911 GT3 RS پل واکر خودرویی تمام عیار است که ماحصلی از دستاوردهای پورشه را در این خودرو شاهد هستیم.

این خودرو همانند سایر خودروهای پورشه قیمت گزافی دارد اما با پول و ثروتی که پل واکر بابت فیلم های سریع و خشن به جیب زده بود خرید پورشه 911 GT3 RS برای او حکم پول خرد را داشت.

3. فراری 360 چلنج استرادل

پل واکر یک نسخه اختصاصی از فراری 360 چلنج استرادل را خریداری نموده بود و ترمزهای سرامیکی و شیشه های پلکسی گلس را می توان از ویژگی های برتر این فراری ذکر کرد.

این خودرو یکی از گران قیمت ترین خودروهای کلکسیون واکر به حساب می آید و در بازارهای جهانی حدود 300 هزار دلار قیمت دارد و بدون شک فراری 360 چلنج استرادل سواری خوب و لذت بخشی را به پل واکر فقید داده است.

2. کامارو ینکو سوپر

اگر نسخه دوم فیلم سریع و خشن را دیده باشید حتماً صحنه ای که کامارو ینکو سوپر با چندین خودروی سریع ژاپنی مسابقه می دهید را دیده اید.

علاقه مندان کامارو به خوبی می دانند که ینکو سوپر یکی از نایاب ترین کاماروهایی است که تاکنون ساخته شده و طبیعتاً با یکی از گران قیمت ترین آن ها نیز طرف هستیم.

کامارو ینکو سوپر در بازارهای جهانی چیزی حدود 600 هزار دلار قیمت دارد، این خودرو درواقع همان کامارو 106 SS است که شخصی سازی های زیادی را شاهد بوده و در این زمینه می توان به حضور پیشرانه کوروت در آن اشاره نمود.

1. پورشه کاررا جی تی

آخرین خودرو از کلکسیون خودروهای پل واکر به خودرویی اختصاص یافت که هوادارانش دل خوشی از این خودرو ندارند چرا که پل واکر سوار بر همین خودرو جانش را از دست داد.

البته حتماً به خوبی می دانید که پل پشت فرمان پورشه کاررا جی تی ننشسته بود و این دوست وی بود که با سرعت زیاد باعث تصادف شد.

یک پورشه کاررا جی تی قرمز در کلکسیون خودورهای پل واکر وجود دارد، این خودرو برای اولین بار در سال 2003 رونمایی شد و در آن موقع به عنوان یکی از پیشرفته ترین خودروهای ساخت دست بشر شناخته میشد.

پورشه کاررا به یک پیشرانه 5.7 لیتری از نوع V10 مجهز است و به رغم اینکه بیشتر از 2 دهه از ساخت آن می گذرد باز هم قیمت گرانی دارد و در بازارهای جهانی حدود 440 هزار دلار معامله می شود.

دلیل این قیمت گزاف را می توان به این دلیل دانست که تنها 1270 دستگاه پورشه کاررا جی تی فراوری شده است.

در این قسمت به انتها فهرست بلند و بالای خودروهای پل واکر رسیدیم، پیشنهاد می کنیم اگر شما هم از علاقه مندان این هنرپیشه عاشق سرعت هستید و اطلاعات جالبی از پل واکر سراغ دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان این اطلاعات قرار دهید.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 220

به "کلکسیون خودرو های لوکس پل واکر، ستاره فقید هالیوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیون خودرو های لوکس پل واکر، ستاره فقید هالیوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید