کمیک استریپ هیلدا و ترول چه ماجرایی دارد؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ هیلدا نام یک شخصیت معروف در جهان است؛ دختری شجاع که با مادرش در جهانیی خیالی زندگی می نماید. براساس این مجموعه کتاب، سریال انیمیشنی با همین عنوان نیز ساخته شده است. بچه های زیادی در جهان هیلدا را دیده اند و این انیمیشن از تلویزیون ایران هم پخش شده است؛ اما حالا بچه های ایرانی می توانند کتابش را هم به زبان فارسی بخوانند.

کمیک استریپ هیلدا و ترول چه ماجرایی دارد؟

جلد اول این مجموعه با عنوان هیلدا و ترول است. در دنیای هیلدا هیچ چیز معمولی نیست. او و مادرش جایی در بیرون شهر زندگی می نمایند که خانه ترول ها و غول ها، اِلف ها و آدم چوبی ها، کوچولوهای نامرئی و پف پفی های پرنده است. تا حالا نام این موجودات را نشنیده بودید، نه؟ ما هم همین طور! تا این که با هیلدای شجاع و دنیای عجیبش آشنا شدیم. در این کتاب هیلدا به کوهی برمی خورد که زنده می گردد، آدم چوبی مزاحم او را نجات می دهد و بالاخره پیروز می گردد از له شدن به وسیله یک غول بزرگ نجات یابد!

جلد اول مجموعه هیلدا در 40 صفحه به بهای 59 هزار تومان منتشر شده است. انتشارات کتاب پارک این مجموعه را برای بچه ها 6 تا 9 سال مناسب می داند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 خرداد 1402 بروزرسانی: 12 خرداد 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2252

به "کمیک استریپ هیلدا و ترول چه ماجرایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیک استریپ هیلدا و ترول چه ماجرایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید