گوگل از گوشی های هوشمند پیکسل 7 و 7 پرو با تصویربرداری واضح تر رونمایی کرد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، گوگل به تازگی جدیدترین نسخه گوشی هوشمند پیکسل خود یعنی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را معرفی نموده است. هر دو مدل دارای دوربین های بهبودیافته، نسل بعدی پردازنده Google Tensor G2 و عمر باتری 24 ساعته هستند، به علاوه اندروید 13 سیستم عامل پیش فرض آنهاست.

گوگل از گوشی های هوشمند پیکسل 7 و 7 پرو با تصویربرداری واضح تر رونمایی کرد

پیکسل 7 هشت گیگابایتی دارای ابعاد 155.6 میلی متر ارتفاع، 73.2 میلی متر عرض و 8.7 میلی متر ضخامت است و دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی گوریلا گلس Victus است که 25 درصد از قبل روشن ر است - طبق گفته گوگل، این گوشی در واقع جمع و جورتر از مدل قبلی است.

پیکسل 7 پرو 12 گیگابایتی بزرگتر است و ارتفاع 162.9 میلی متر، عرض 76.6 میلی متر و ضخامت 8.9 میلی متر و صفحه نمایش 6.7 اینچی دارد.

هر دو مدل دارای فریم آلومینیومی صیقلی هستند.

ادعا می گردد که Google Tensor G2 بهبودهایی را برای تقریباً هر زیرسیستم اصلی در تراشه باعث می گردد. از جمله چیزهایی که با این پردازنده بهتر می شوند، ارتقاء ویژگی Direct My Call موجود است، که در آن کاربران می توانند هنگام رسیدن به سیستم پاسخگویی اتوماتیک یک شرکت، بین گزینه های مختلف منوی روی صفحه انتخاب نمایند (به جای اینکه منتظر بمانند و به یک منوی گفتاری گوش دهند).

یکی از ویژگی ها دیگر تایپ صوتی Assist است به طور اتوماتیک شکلک هایی را پیشنهاد می نماید که با موضوع یک پیغام متنی مرتبط هستند، به علاوه کاربران اجازه می توانند شکلک ها را با صدای خود جستجو نمایند (به عنوان مثال: Emoji Winky).

علاوه بر این، فناوری تشخیص گفتار G2 به کاربران این امکان را می دهد که پیغام های صوتی را به صورت متن رونویسی شده مشاهده نمایند،

اما ارتقاهای دوربین ها شامل زوم نسل بعدی Super Rez، تا 8 برابر در پیکسل 7 و 30 برابر در پیکسل 7 پرو است. ادعا می گردد که کیفیت تصویر (زمانی که به صورت دیجیتال بزرگنمایی می گردد) مشابه عکس های گرفته شده با لنز زوم اپتیکال اختصاصی است. کاربران 7 Pro می توانند از قابلیت فوکوس ماکرو که کیفیت عکس HDR+ را از فاصله 3 سانتی متری می دهد، استفاده نمایند.

در هر دو گوشی، ابزار Photo Unblur مبتنی بر یادگیری ماشینی قادر است عکس های تار، از جمله عکس های قدیمی را واضح تر کند. بعلاوه یک ویژگی Guided Frame وجود دارد که به صورت شنیداری و لمسی کاربران نابینا یا کم بینا را هنگام قرار گرفتن در قاب دوربین برای گرفتن سلفی هدایت می نماید. علاوه بر این، گزینه Cinematic Blur به ویدیوها ظاهری شبیه به فیلم و با عمق میدان کم می دهد.

Pixel 7 و Pixel 7 Pro را می توان به وسیله وب سایت Google Store با قیمت های 599 دلار و 899 دلار پیش خرید کرد.

گزینه های رنگی شامل سفید، خاکستری و زردهستند. این گوشی های 13 اکتبر در فروشگاه های فیزیکی هم عرضه خواهند شد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2149

به "گوگل از گوشی های هوشمند پیکسل 7 و 7 پرو با تصویربرداری واضح تر رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل از گوشی های هوشمند پیکسل 7 و 7 پرو با تصویربرداری واضح تر رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید