یک پرسپولیسی و یک استقلالی مجیدی را قبول نکردند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، دلیل واضح کنار رفتن شاهرودی و بختیاری زاده از تیم امید

روزی که حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی تیم امید قطعی شد می توانستیم پش بینی کنیم تغییرات گسترده ای در کادر فنی او رخ خواهد داد و مربیانی مثل رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده به خاطر سابقه کارش ان حاضر نیستند زیر دست فردی که برای اولین بار طعم سرمربیگری را می چشد(اگر آن 6-5 بازی حضور فرهاد مجیدی درراس کادر فنی استقلال به عنوان سرمربی موقت را حساب نکنیم) و از نظر سابقه مربیگری و سن و سال پائین تر از آنهاست کار کنند.به همین دلیلی شاید معین بود که مجیدی باید دنبال دستیاران جدیدی باشد و غیر از فرشاد ماجدی که هم در کنار کرانچار کار می کرد و البته در کادر فنی خودش هم در استقلال بود باید دنبال مربیان دیگری برای تکمیل کردن کادرش باشد که احتمالا در روز شروع تمرینات معین خواهد شد.

یک پرسپولیسی و یک استقلالی مجیدی را قبول نکردند

با این حال جالب است که سهراب بختیاری زاده که برعکس شاهرودی استقلالی است و باید راحت تر با مجیدی کنار می آمد قبل از قطعی شدن حضور مجیدی در راس کادر فنی تیم امید گفته بود: در صورت انتخاب مجیدی مسئله ای با او برای همکاری ندارم و پیش از این با هم رفاقت داشته ایم.

جالب اینکه بعد از کنار رفتن این دو مربی ابتدا اعلام شد مدت کار شاهرودی و بختیاری زاده تمام شده اما واقعیت اینجاست که این مربیان تا المپیک قرارداد داشتند و به خواست خودشان از تیم امید جدا شدند.در این باره ابتدا نه سهراب نه شاهرودی مصاحبه ای انجام ندادند اما حمید استیلی مدیر تیم امید که همواره سعی دارد دل همه را به دست بیاورد گفت: وظیفه خود می دانم از زحمات و تلاش های خالصانه رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده تقدیر و تشکر کنم.من با این دو عزیز در روزهای اخیر به صورت مفصل صحبت کردم.آنها با توجه به پیشنهادات اجرا شده کاری که دارند،درخواست دادند در فضای جدید به فعالیت خود ادامه دهند که در نهایت با درخواست شان موافقت کردیم.از طرف فدراسیون فوتبال و همه اعضای تیم امید از زحمات این دو مربی شایسته تشکر می کنم.بدون شک،رضا و سهراب همچنان در کنار تیم امید خواهند بود و امیدوارم همچون گذشته از تجارب آنها بهره مند شویم.

جالب اینک شاهرودی در اولین واکنش به این اتفاق گفت: حمید خان (استیلی) دیروز با من صحبت کرد تا با تیم ادامه دهم ولی من هر چه با خودم فکر کردم و بالا پایین کردم، دیدم نمی شود.هر کسی بالاخره حق تصمیم گیری دارد.من هم تصمیم گرفتم جدا شوم. برای من حمید استیلی خیلی قابل احترام است. متشکرم که من مدنظرش بودم ولی در نهایت به دلایلی که نمی خواهم به صورت واضح در مورد آنها صحبت کنم، تصمیم بر این گرفتم تا نباشم. امیدوارم اما بعد از 44 سال یک اتفاق خوب برای فوتبال ما بیافتد و تیم امید به المپیک برسد.

شاهرودی در واکنش به این سوال که آیا حضور مجیدی روی نیمکت سرمربیگری تیم دلیل اصلی اش برای جدایی بوده ، می گوید: زمانی که ما تیم ملی بودیم و در مقدماتی جام جهانی 1998 فرهاد مجیدی توسط آقای مایلی کهن به تیم ملی دعوت شده بود، سنی نداشت و فقط همین را می توانم بگویم. آنجاهم به من و هم تمام بازیکنان تیم ملی احترام می گذاشت. برای او آرزوی موفیت می کنم امیدوارم این اتفاق بیافتد و بعد از 44 سال به المپیک برسیم. بازیکنان خوبی با پتانسیل بالا داریم.

از طرفی وقتی به کرانچار سرمربی سابق تیم امید اعلام شد سهراب و شاهرودی از تیم امید کنار رفته اند او واکنش جالبی نشان داد و گفت:احتمالا کسانی که مسول انتخاب مربیان جدید تیم امید هستند با تصمیم شان باعث شدن به شاهرودی و بختیاری زاده بر بخورد به نحوی که آنها فکر می کردند می توانند هدایت تیم امید را بر عهده بگیرند و با این تصمیم کناره گیری نشان دادند که موافق انتخاب سرمربی جدید نیستند هر چند که من با توجه به شناختی که من از رضا و سهراب دارم می دانم که آنها چنین تفکری ندارند. حمید استیلی به عنوان مدیر فنی تیم امید با موافقت من این دو نفر را به کادر فنی آورد و ما با هم همکاری خوبی داشتیم اما اگر شاهرودی و بختیاری زاده چنین تصمیمی گرفتند این نشان می دهد با حضور مجیدی موافق نیستند و جو تیم خوب نیست.

گفته می شود غیر از فرشاد ماجدی قرار است یک مربی اسپانیایی به ادر فنی تیم امید اضافه شود.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 223

به "یک پرسپولیسی و یک استقلالی مجیدی را قبول نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پرسپولیسی و یک استقلالی مجیدی را قبول نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید