3 میلیون معتاد؛ 10 میلیون درگیر اعتیاد ، از سالن های زیبایی تا باشگاه های بدنسازی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، حدود 2 میلیون و 800 هزار نفر از جمعیت کشور معتاد هستند، اگر به طور میانگین هر خانواده ایرانی 4 نفر عضو داشته باشد، بیش از 10 میلیون ایرانی با معضل اعتیاد به مواد مخدر درگیر هستند.

3 میلیون معتاد؛ 10 میلیون درگیر اعتیاد ، از سالن های زیبایی تا باشگاه های بدنسازی

به گزارش خبرنگاران، معاون اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا که در یک برنامه رادیویی سخن می گفت با بیان اینکه حدود 2 میلیون و 800 هزار نفر از جمعیت کشور معتاد هستند، گفت: اگر به طور میانگین هر خانواده ایرانی 4 نفر عضو داشته باشد، متوجه می شویم که بیش از 10 میلیون ایرانی با معضل اعتیاد به مواد مخدر درگیر هستند.

سرهنگ کریمی با بیان این نکته که امروزه حوزه اعتیاد تمام اقشار جامعه را دربرگرفته است، گفت بسیاری از افراد به دلیل احساس تنهایی در زندگی فردی و برخی افراد نیز به دلیل درمان مقطعی دردهای جسمی خود به مصرف مواد روی می آورند.

وی هشدار داد که در برخی از سالن های زیبایی بانوان داروهای مخدر و محرک را تحت عنوان داروی لاغری به فروش عرضه می کنند. وی همچنین گفت بخش بزرگی از موادی که تحت عنوان مواد نیروزا در باشگاه های بدن سازی مورد استفاده قرار می گیرند در شمار مواد روان گردان هستند.

  • مرگ، پشت بازوان هورمونی
  • عوارض مصرف برخی هورمون ها و شبه هورمون ها
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 542

به "3 میلیون معتاد؛ 10 میلیون درگیر اعتیاد ، از سالن های زیبایی تا باشگاه های بدنسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 میلیون معتاد؛ 10 میلیون درگیر اعتیاد ، از سالن های زیبایی تا باشگاه های بدنسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید