آموزش مهارت هیجان کودکی در برنامه کودک من

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تهران (پانا) - برنامه کودک من در رادیو سلامت به والدین آموزش می دهد که چطور مهارت هیجان را از همان کودکی به فرزندان یاد بدهند تا آنها حضور پیروز تری در زندگی اجتماعی خود داشته باشند.

آموزش مهارت هیجان کودکی در برنامه کودک من

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه کودک من از تولیدات گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که با مشاوره لعیا باستانی مدیر گروه روانه آنتن می گردد. پدر و ماردانی که دوست دارند بچه ها شاد، سالم و با نشاط داشته باشند، می توانند مخاطب برنامه باشند که با حضور دکتر سایناز مودت، رواشناس کودک و نوجوان روانه آنتن می گردد.

این برنامه جوابگوی سئوالات و دغدغه های والدین است و به موضوعات مختلف در حوزه بهداشت روان کودک پرداخت می گردد و اطلاعاتی درخصوص نحوه رفتار با کودک، آموزش سبک زندگی و مهارت های ده گانه در اختیار والدین قرار می دهد.

برنامه کودک من دوم تیر ماه ساعت 16 و 30 دقیقه به موضوع رابطه مادر و کودک باید چگونه باشد؟ اختصاص دارد. بعلاوه 9 تیرماه به این موضوع می پردازد که چطور هیجان را از همان کودکی به فرزندان مان آموزش بدهیم. 16 تیر هم به آنالیز موضوع وقتی پدر یا مادر با کودک دعوا می نمایند بعد از آن چه رفتاری داشته باشند، می پردازد.

محورهای برنامه شامل آموزش مهارت هایی در حوزه های خودآگاهی، همدلی، روابط بین فرد، ارتباط موثر، مقابله با استرس، مدیریت هیجان، حل مسئله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه و .. است که به تهیه نمایندگی فاطمه بی تقصیر از رادیو سلامت پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1721

به "آموزش مهارت هیجان کودکی در برنامه کودک من" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مهارت هیجان کودکی در برنامه کودک من"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید