اثر هنرمند شاهرودی به نمایشگاه مال گالریز انگلیس راه یافت

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران: دو اثر از هنرمند شاهرودی، به نمایشگاه مال گالریز (Mall galleries) سلطنتی انگلیس راه یافته و در نمایشگاه 2015 به نمایش درمی آید.

اثر هنرمند شاهرودی به نمایشگاه مال گالریز انگلیس راه یافت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

هنرمند شاهرودی راه یافته به این جشنواره دنیای در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شاهرود، از نمایش دو اثر خود در نمایشگاه مال گالری (Mall galleries) سلطنتی 2015 انگلیس اطلاع داد.

مرتضی عابدی با بیان اینکه جشنواره مال گالریز انگلیس هر سال برگزار می گردد توضیح داد: آثار راه یافته، به دور بعدی این جشنواره راه می یابند

وی اظهار کرد: من با شرکت در انجمن آبرنگ کاران انگلیس، دو اثر بایزید بسطامی و زاغ ها نگاه می نمایند خود را برای نمایش، رقابت و فروش در جشنواره 2015 مال گالریز انگلیس ارائه نموده ام.

هنرمند شاهرودی با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره عنوان نمود: جشنواره مال گالریز انگلستان تا حدود یک ماه دیگر برگزار می گردد.

عابدی با اشاره به فرایند حضور آثار هنرمندان دنیا در این جشنواره بیان نمود: پس از ارائه این آثار به کانادا، آثار منتخب به رقابت های جشنواره دنیای راه می یابند.

وی از شکل گیری انجمن آبرنگ کاران ایران، در آینده نزدیک و برای نخستین بار در کشور نیز اطلاع داد.

این هنرمند شاهرودی با بیش از 23سال سابقه فعالیت هنری، یکی از منتخبان دومین همایش آبرنگ کاران کشور از میان چهار هزار شرکت نماینده بوده است در روزهای اخیر نیز در حاشیه نمایشگاه آبرنگ کشور در گالری رسول مهر تهران، کارگاه آموزشی (ورکشاپ) برگزار نموده است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 620

به "اثر هنرمند شاهرودی به نمایشگاه مال گالریز انگلیس راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثر هنرمند شاهرودی به نمایشگاه مال گالریز انگلیس راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید