اجرای 6 نشست مجازی همزمان با هفته پژوهش در اصفهان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از اجرای 6 نشست مجازی (وبینار) همزمان با هفته پژوهش در استان اصفهان اطلاع داد.

اجرای 6 نشست مجازی همزمان با هفته پژوهش در اصفهان

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون اله کمک روز 17 آذرماه با اعلام این مطلب گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با دفتر مطالعات و پژوهش اداره کل و دانشگاه های هنر اصفهان و آزاد اسلامی واحد شهرستان دهاقان، سال جاری و با توجه به شیوع بیماری کرونا نشست های علمی و فرهنگی توسط این اداره کل و دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار می گردد.

او اضافه نمود: با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده، این 6 نشست در رشته های بازسازی، باستان شناسی، معماری، تاریخ، جغرافی و شهرسازی از نیمه دوم آذرماه تا انتها این ماه به صورت متناوب برگزار خواهد شد.

اله کمک تاکید نمود: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، 6 وبینار تخصصی با موضوع های همچون: بازخوانی نقشه ها و طرح های تاریخی شهر اصفهان در بازنمای بخش های از دست رفته شهر، اقلیم و انسان (تعامل میان انسان و زاینده رود در دوران بیش از تاریخ)، گزارش های از کاوش های باستان شناسی در حاشیه زاینده رود و تاریخچه علم بازسازی در دنیا شرق به ویژه ایران، برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: در طی هفته پژوهش در 4 وبینار شامل گروه علمی دانشجوی بازسازی آثار تاریخی، بازسازی بافت های تاریخی و فرهنگی و باستان شناسی در دانشگاه هنر اصفهان و نحوه ارتباط این گروها با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان معرفی خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1380

به "اجرای 6 نشست مجازی همزمان با هفته پژوهش در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 6 نشست مجازی همزمان با هفته پژوهش در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید