اختصاص اعتبارات ویژه برای سامان دهی راه دسترسی به پل معلق هیر

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در راستای بهسازی راه دسترسی به پل معلق تمام شیشه ای هیر اعتبارات ویژه برای سامان دهی این جهت اختصاص یافت.

اختصاص اعتبارات ویژه برای سامان دهی راه دسترسی به پل معلق هیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، مسعود امامی یگانه روز هفتم مردادماه در جلسه آنالیز پروژه های گردشگری هیر اظهار کرد: اعتبارات ویژه ای برای سامان دهی راه دسترسی پل هیر اختصاص یافته است و راه دسترسی این مجموعه سامان دهی می گردد.

او با بیان اینکه پروژه پل هیر نقش اساسی در رونق مالی و گردشگری منطقه داشته است، گفت: با راه اندازی این پروژه زمینه برای رونق گردشگری در شهرستان اردبیل و شهر هیر فراهم آمده است.

فرماندار شهرستان اردبیل اضافه کرد: استاندار اردبیل با جدیت پیگیر تکمیل زیرساخت های پروژه پل هیر بوده و اعتبارات ویژه برای این پروژه اختصاص داده است.

صدور 20 مجوز راه اندازی مراکز تفریحی و اقامتی در هیر

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این جلسه بیان نمود: پروژه پل هیر از پیروز ترین پروژه ها در استان و کشور است و همت و کوشش سرمایه گذاران و مدیران مجموعه و مسئولان منطقه شایسته قدردانی است.

او اضافه کرد: این طرح در حدود هشت ماه راه اندازی شد که یه رکورد در اجرای پروژه های گردشگری محسوب می گردد و در کنار آن جذب گردشگران به این منطقه نیز با راه اندازی پل چشمگیر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل مطرح کرد: بعد از راه اندازی پل هیر تحول عظیمی در بخش مالی و گردشگری منطقه و استان به وجود آمده است.

فلاحی گفت: شهر هیر با راه اندازی پل معلق تمام شیشه ای به عنوان قطب جدید گردشگری استان اردبیل معرفی شده و مجوز راه اندازی 20 مرکز تفریحی، اقامتی، توریستی و گردشگری در هیر صادر شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1138

به "اختصاص اعتبارات ویژه برای سامان دهی راه دسترسی به پل معلق هیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبارات ویژه برای سامان دهی راه دسترسی به پل معلق هیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید