اختصاص هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به شرکت های دانش بنیان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با هدف حفظ و ایجاد اشتغال از اختصاص هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اطلاع داد.

اختصاص هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به شرکت های دانش بنیان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، روح الله ذوالفقاری معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: در راستای حمایت هم جانبه از شرکت های دانش بنیان و همکاری حداکثری با شبکه بانکی، هزار میلیارد ریال با حمایت این صندوق و به وسیله بانک قرض الحسنه مهر ایران به شرکت های دانش بنیان واجد شرایط اعطا خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف از ارائه این تسهیلات یاری به ایجاد و حفظ 5000 شغل در شرکت های دانش بنیان با اولویت مناطق کمتر برخوردار بوده و با توجه به آمادگی اعلام شده توسط بانک، شعب این بانک در سراسر کشور پذیرای متقاضیان خواهند بود.

معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه تاکنون دو تفاهم نامه همکاری بین صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شده است، توضیح داد: جزییات این طرح و شرایط متقاضیان به زودی به وسیله بانک و وبگاه صندوق اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 209

به "اختصاص هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید