ارتباط شهروندان با سازمان ها از طریق نرم افزار بومی ممکن شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراوری نرم افزارهای بزرگ سازمانی دارای پیچیدگی های زیادی است. با وجود حساسیت این محصولات زمان فراوری آنها نیز باید کوتاه باشد.یک شرکت دانش بنیان توانسته است با به کارگیری تخصص بومی رایانه، چند محصول بومی از این دست فراوری کند.

ارتباط شهروندان با سازمان ها از طریق نرم افزار بومی ممکن شد

میرحسین آیت له زاده مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره نوع فعالیت و محصولات فراوری شده این شرکت گفت: سیستم مدیریت ارتباط با شهروند و خط فراوری نرم افزار وایز 2 محصول اصلی این شرکت هستند همچنین 2 محصول پرتابل سازمانی و کارتابل واحد و مدیریت فرآیندهای سازمانی از دیگر فراوریات این شرکت هستند.

آیت له زاده درباره یکی از محصولات این شرکت گفت: این نرم افزار با ایجاد یک معماری متمرکز و فراهم آورن مجموعه ای از ابزارها و محصولات فراوری سیستم های سازمانی بزرگ مبتنی بر وب در بستر Java EE را آسان می نماید در نتیجه در زمانی کمتر به محصولی ارزانتر و با کیفیت فراوری می گردد.

وی اضافه نمود: امکانات این نرم افزار در 4 محور ابزارها، برنامه های کاربردی، کتابخانه ها و دانش ارائه می گردد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان به ویژگی های این محصول اشاره نمود و گفت: با خط فراوری نرم افزار کارهای تکراری حذف و پروژه با نیروی انسانی کمتری انجام خواهد شد تا نیروهای ارشد بتوانند به جای مسائل فنی روی معماری و موضوع پروژه تمرکز نمایند.

این فعال فناور ادامه داد: وقتی سیستم ها به صورت سازگار و یک شکل فراوری شده باشند، نگهداری این سیستم ها با دستورالعمل های ساده تر و معین تر قابل انجام خواهد بود.

آیت له زاده، به دیگر محصول این شرکت با نام سیستم مدیریت ارتباط با شهروند (ZRM) اشاره و بیان نمود: این محصول یک سیستم نرم افزاری یکپارچه است که پل ارتباطی سازمان با مراجعین است.

این فعال فناور ادامه داد: بسیاری از سازمانها، نهادها، بانکها و موسسات با شهروندان ارتباط دارند و هنگامی که این رابطه در چهارچوب درخواست قرار می گیرد حالت ویژه به خود می گیرد و از سوی سازمان و شهروند اهمیت پیدا می نماید.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان بیان نمود: مراجعه نمایندگان به سازمان ها و ارگان ها توقع دارند که به راحتی با سازمان ارتباط برقرار نموده و کار خود را به آن ارجاع و در زمان مقتضی، پاسخ را دریافت نمایند.

به گفته وی، سازمان برای تسریع امر رسیدگی احتیاجمند مکانیزه شدن فرآیندها است تا با کاهش هزینه های بروکراسی اداری بتواند جوابگوی احتیاج شهروندان و مراجعه نمایندگان باشد.

آیت له زاده به مشتریان این شرکت اشاره نمود و گفت: عمده مشتریان این شرکت نهادهای حاکمیتی هر سه قوه، سازمان بازرسی، وزارتخانه های راه و شهر سازی، وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک های مختلف، سازمان فضایی ایران، شرکت مخابرات، گروه صنعتی ایران خودرو بسیاری از سازمان ها و شرکت های دولتی از مشتریان اصلی محصولات این شرکت هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 778

به "ارتباط شهروندان با سازمان ها از طریق نرم افزار بومی ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط شهروندان با سازمان ها از طریق نرم افزار بومی ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید