تور مجارستان ارزان: اردوی برون مرزی در یونان و مجارستان خواهیم داشت

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، با اعلام رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو تا زمان آغاز اردوهای ایران در یک تیم باشگاهی فعالیت خواهد نمود.

تور مجارستان ارزان: اردوی برون مرزی در یونان و مجارستان خواهیم داشت

با ما سفر کنید و با تور مجارستان ارزان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

وحید رضایی مربی تیم ملی واترپلو در مصاحبه با خبرنگاران درباره برنامه های ملی پوشان در غیاب چیریچ گفت: طوری برنامه ریزی نموده ایم که ارتباطمان با چیریچ قطع نمی گردد. سرمربی تیم ملی برای چهار ماه از ایران دور است و ابتدای تیرماه سال آینده در کشور حاضر و تیم را برای بازی های آسیایی مهیا خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اردوهای تیم ملی از روز چهارشنبه تعطیل و بازیکنان در اختیار باشگاه ها قرار دارند تا در مرحله دوم مسابقات لیگ واترپلو، حاضر شوند. در این مدت بازیکنان را رصد خواهم کرد. اگر استعداد و بازیکنی که توانایی حضور در اردوهای تیم ملی را داشته باشد، او را به اردو دعوت خواهیم کرد.

رضایی تاکید نمود: ملی پوشان نیز زیر نظر هستند. پس از خاتمه لیگ بلافاصله اردوها را آغاز خواهیم کرد. دو اردوی برون مرزی را در نظر گرفته ایم. اولین اردو در یونان و اردوی دوم در مجارستان برپا خواهد شد. اردوی یونان اوایل خرداد و اردوی مجارستان اواسط تیرماه انجام خواهد شد. در هر دو اردو نیز چیریچ حضور خواهد داشت.

مربی تیم ملی واترپلو گفت: با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی دنیا به احتمال بسیار مسابقات انتخابی قهرمانی دنیا نیز به تعویق خواهد افتاد و ممکن است بازی های آسیایی ملاک انتخابی قهرمانی دنیا قرار بگیرد و همین اهمیت مسابقات آسیایی را مضاعف خواهد نمود.

رضایی در خاتمه اعلام کرد: تلاشمان این است که در اردوهای برون مرزی یک تورنمنت با حضور باشگاه ها برای انجام ملاقات محبت آمیز برپا کنیم تا بازیکنان به شکل رسمی در یک حالت رقابتی قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2064

به "تور مجارستان ارزان: اردوی برون مرزی در یونان و مجارستان خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان ارزان: اردوی برون مرزی در یونان و مجارستان خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید