استقلال به یک بازیساز احتیاج دارد، فکری باید برای آینده تدبیر کند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، شاهین بیانی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد تساوی استقلال برابر پیکان از هفته چهارم لیگ برتر گفت: از نظر من دلیل اصلی این تساوی کیفیت بسیار بد زمین بود. با اینکه آبی پوشان نسبت به این موضوع به سازمان لیگ اعتراض نموده بودند اما نمی دانم چه اصراری بود که این بازی حتماً در این استادیوم و با این زمین نامناسب انجام بگیرد.

استقلال به یک بازیساز احتیاج دارد، فکری باید برای آینده تدبیر کند

وی ادامه داد: وقتی که زمین از کیفیت خوبی برخوردار نباشد به طور حتم بازیکنان هم نمی توانند تمام داشته هایشان را در زمین پیاده نمایند و مجبور هستند بیشتر به توپ های هوایی روی بیاورند و این از کیفیت بازی و حرکت رو به جلوی تیم ها کم می نماید.

بیانی در ادامه گفت: البته استقلال هم بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت. آنها نتوانستند برای این زمین بی کیفیت برنامه خاصی داشته باشند تا به یک برد دست پیدا نمایند. در نیمه اول بازیکنان سردرگم بودند. اگر چه تا حدودی مالکیت توپ از آن استقلال بود اما این به تنهایی کافی نیست و باید برای رسیدن به صدر جدول به پیروزی دست پیدا نمایند.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص ترکیب آبی پوشان هم گفت: استقلال به یک بازیساز در میانه زمین احتیاج دارد. روزی که مهدی پور را آبی پوشان جذب کردند همه اعتقاد داشند او می تواند مهاجمان استقلال را تغذیه نموده تا آنها بتوانند گل زنی نمایند اما با گذشت چهار هفته هنوز خبری از مهدی پور نیست و نمی دانم چرا نه از او، نه از بابک مرادی و نه بازیکنان دیگر استفاده نمی گردد.

وی در ادامه گفت: استقلال دو امتیاز را به راحتی از دست داد و رده دوم جدول را به حریف دیرینه اش پرسپولیس واگذار کرد. فکری باید تدابیر بهتری برای پیروزی در بازی های آینده بیندیشد، در غیر این صورت امتیاز از دست دادن ها ادامه پیدا خواهد نمود و در خاتمه فصل آبی پوشان باید حسرت بخورند که یک جام دیگر را از دست داده اند.

بیانی در خصوص ملاقات دوشنبه هفته آینده استقلال برابر صنعت نفت آبادان هم گفت: فوتبال آبادان همواره برای استقلال دردسرساز بوده، آنها به تهران می آیند تا امتیاز لازم را کسب نمایند. به طور حتم در این چند روز به جامانده نفرات استقلال را بررسی خواهند کرد تا بتوانند از نقاط ضعف استفاده نموده و به گل دست پیدا نمایند. حالا فکری و همکارانش باید تدابیر خوبی بیندیشند تا استقلال بتواند این ملاقات را با موفقیت به خاتمه برساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1354

به "استقلال به یک بازیساز احتیاج دارد، فکری باید برای آینده تدبیر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به یک بازیساز احتیاج دارد، فکری باید برای آینده تدبیر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید