استون ویلا در جمع 8 تیم برتر نهاده شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران: مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس با پیروزی استون ویلا مقابل لسترسیتی در استادیوم ویلاپارک دنبال شد.

استون ویلا در جمع 8 تیم برتر نهاده شد

جهت دریافت خدمات بهترین طراحی خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استون ویلا با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود لسترسیتی گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه پیدا کرد.

لئاندرو باکنا در دقیقه 68 و اسکات سینکلر در دقیقه 90 گل های استون ویلا را در این بازی به ثمر رساندند و آندری کراماریچ در دقیقه 2+90 یکی از گل های خورده را برای لسترسیتی جبران کرد.

به این ترتیب استون ویلا اولین بازی خود را پس از اخراج پل لمبرت از سمت مربیگری این تیم کسب کرد و در جمع هشت تیم برتر جام حذفی انگلیس نهاده شد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس امشب با برگزاری دو بازی دیگر دنبال می گردد که در اولین آنها از ساعت 18 به وقت تهران بردفوردسیتی میزبان ساندرلند است و در بازی دوم آرسنال، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها از میدلزبورو پذیرایی می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 695

به "استون ویلا در جمع 8 تیم برتر نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استون ویلا در جمع 8 تیم برتر نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید