انجام 314 مورد بازدید و پلمب 23 واحد صنفی در نهاوند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رئیس صنعت، معدن و تجارت نهاوند از انجام 314 مورد بازدید از واحدهای صنفی شهرستان نهاوند و پلمب 23 واحد صنفی در این شهرستان اطلاع داد.

انجام 314 مورد بازدید و پلمب 23 واحد صنفی در نهاوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، بیژن ترابیان، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در استان همدان و شهرستان نهاوند و اعلام به وسیله رسانه ها و فضای مجازی، به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری تمام واحدهای صنفی به غیراز خواربارفروشی، میوه فروشی، نانوایی، قصابی و مرغ فروشی، لوازم پزشکی و بهداشتی، داروخانه، تعمیرکاران و فروشندگان لوازم خودرو و آژانس حمل ونقل مابقی اصناف تا 15 فروردین تعطیل است.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه لازم الاجرا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند با همکاری پلیس اماکن، مرکز بهداشت و اتاق اصناف از 2 تا 8 فروردین ماه بیش از 314 مورد بازرسی و نظارت از واحدهای مربوطه انجام داده اند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت نهاوند توضیح داد: در این بازدیدها با توجه به تخطی بعضی صنوف از مصوبه فوق 23 واحد صنفی به دستور مقام قضائی پلمب شد.

وی تأکید کرد: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، در صورت فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری با آن ها طبق قانون برخورد می گردد.

ترابیان توضیح داد: بر اساس قانون ابلاغ شده هرگونه فعالیت صنوف غیرضروری شامل آرایشگاه ها و رستوران ها اقدام علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه محسوب می گردد و خاطیان به مقام محترم قضائی معرفی می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 917

به "انجام 314 مورد بازدید و پلمب 23 واحد صنفی در نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 314 مورد بازدید و پلمب 23 واحد صنفی در نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید