انگلیس بر کلیه کالاهای اروپایی مقررات گمرکی اعمال می نماید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، دولت بوریس جانسون در انگلیس در نظر دارد تا به زودی همه کالاهای ورودی به این کشور از مرزهای اتحادیه اروپا شامل تشریفات و آنالیز مرزی و گمرکی شوند.

انگلیس بر کلیه کالاهای اروپایی مقررات گمرکی اعمال می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ترکیبی ایتالیا پاییز 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

یک مقام دولتی انگلیس از طرح این کشور برای اعمال مقررات گمرکی بر همه ورودی کالاهای از سمت اتحادیه اروپا خبر داده و افزوده است این فرایند به زودی شروع می گردد، اما از ژانویه 2012 بسیار بیشتر خواهد شد.

در صورت اعمال این سیاست از سوی بوریس جانسون، این به معنای کنار زدن سیاست های دولت سابق انگلیس در دوران ترزا می است که با وجود پیگیری اجرای طرح خروج از اتحادیه اروپا و برگزیت، خواهان ادامه روابط تجاری با تشریفات حداقلی گمرکی میان انگلیس و اتحادیه اروپا شده بود.

شب گذشته پس از سال ها کشمکش و مناقشه پایان برگزیت رسمیت یافت و انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شد.

برگزیت موضوع یک همه پرسی پر هیاهو در تابستان سال 2016 بود که نزدیک به 52 درصد رای دهندگان با آن موافقت کردند، اما طی سه سال گذشته چگونگی اجرای برگزیت در انگلیس همیشه مورد مناقشه دولت های مختلف قرار گرفته بود و در نهایت انتخابات زودهنگام پارلمانی اخیر و پیروزی دولت محافظه کار بوریس جانسون، به خروج نهایی انگلیس از اتحادیه اروپا منجر شد، اگرچه حدود 11 ماه آینده، به عنوان دوره انتقالی این خروج مشخص شده و در این زمان انگلیس با دیگر اعضای اتحادیه اروپا بر سر چگونگی ادامه روابط مالی و تجاری پس از خروج مذاکره خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 657

به "انگلیس بر کلیه کالاهای اروپایی مقررات گمرکی اعمال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس بر کلیه کالاهای اروپایی مقررات گمرکی اعمال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید