تور استرالیا ارزان: این دو برادر استرالیایی 32 و 39 ساله با طراحی یک بازی بلوک چین، میلیاردر شدند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، دو برادر استرالیایی که هریک 30 و چندی سال داشتند؛ با طراحی یک بازی ویدئویی که در آن بازیکنان آیتم هایی برای ارزهای دیجیتالی خرید و فروش می نمایند؛ به باشگاه میلیاردرهای استرالیایی پیوستند.

تور استرالیا ارزان: این دو برادر استرالیایی 32 و 39 ساله با طراحی یک بازی بلوک چین، میلیاردر شدند

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

کایران وارویک 32 ساله و برادرش آرون 39 ساله، پس از انتشار بازی کامپیوتری Illuvium، ارزش دارایی های خود را طی شش هفته، بیش از دو برابر نموده و به 1 میلیارد و 1.1 میلیارد دلار رساندند.

این بازی هیولایی به کاربران امکان می دهد تا توکن هایی به دست بیاورند و سپس آن را با ارز دیجیتالی اتر، در چیزی که توسعه دهنده های این بازی نامش را صرافی Illuvial گذاشته اند؛ معامله نمایند.

بعلاوه، کاربران می توانند در این بازی مالک دارایی های درون بازی خود باشند و چیزهایی که خرید و فروش می نمایند؛ به عنوان توکن های غیرقابل تعویض، معروف به NFT مبادله نمایند.

براساس لیست منتشر شده از ثروتمندان استرالیایی، این دو برادر شش هفته پیش فقط 463 میلیون دلار و 425 میلیون دلار دارایی داشتند ولی پس از انتشار این بازی، ارزش دارایی خود را دو برابر کردند.

پلتفرم معاملاتی این بازی به وسیله نرم افزار اقتصادی غیرمتمرکز یا DeFi کنترل می گردد که بانک ها را به عنوان واسطه در تراکنش های بین بازیکنی حذف می نماید.

بازی ایلوویوم با بازی های سنتی نقش آفرینی فرق دارد؛ چون داده ها به جای ذخیره سازی روی سرورها، در زنجیره بلوکی ارزهای (block chain) دیجیتال ذخیره می شوند.

شما مالک دارایی های جمع آوری شده در بازی هستید

آرون وارویک به نشریه مدیوم می گوید: مانند بسیاری از بازی های بلوک چین دیگر، در دنیای ما وقتی چیزی را می گیرید؛ برای همواره مالک آن هستید. در یک بازی معمولی، تمام داده ها در سرور ذخیره می شوند؛ به این معنی که دیگر شما هرگز مالک واقعی چیزهایی که جمع آوری نموده اید؛ نیستید.

شخصیت های بازی Illuvium از حیوانات منقرض شده و همین طور سری بازی های نقش آفرینی معروف پوکمون الهام گرفته شده اند.

این دو برادر در ماه فوریه، توسعه بازی Illuvium را با تیمی 35 نفره آغاز کردند و گفته بودند که ابتدا نسخه بازی برای سیستم عامل های ویندوز و مک را عرضه خواهند کرد و نسخه موبایل نیز پیش از آغاز سال تازه میلادی وارد بازار می گردد.

خزانه داری استرالیا حمایت بسیار قوی از استرالیایی های خریدار ارزهای دیجیتالی نموده است و این موضوع نیز در موفقیت و افزایش ارزش دارایی های برادران وارویک تاثیر زیادی داشت.

بی اعتمادی عمومی به بانک ها باعث شده است طی سه سال گذشته، بیش از 800 هزار سرمایه گذار استرالیایی پول های خود را روی ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین سرمایه گذاری نمایند.

وزارت خزانه داری استرالیا اعلام نموده از اوایل سال 2022، ایجاد یک سیستم مجوزدهی برای مبادلات ارز دیجیتالی را آغاز خواهد نمود. به گفته آن ها، این سیستم یک چارچوب نظارتی برای مصرف نمایندگان ارزهای دیجیتالی ایجاد خواهد تا زمینه استفاده رو به رشد آن ها و تنوع در شیوه های پرداخت های تازه را فراهم کند.

چون استرالیایی زیادی از فناوری های ارزهای دیجیتالی استفاده می نمایند و احتمالا افراد بیشتری می خواهند روی ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری نمایند؛ برای دولت این کشور مهم است یک رژیم نظارتی قوی زیربنای معاملات دیجیتالی آن ها باشد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1935

به "تور استرالیا ارزان: این دو برادر استرالیایی 32 و 39 ساله با طراحی یک بازی بلوک چین، میلیاردر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: این دو برادر استرالیایی 32 و 39 ساله با طراحی یک بازی بلوک چین، میلیاردر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید