برخورد خفیف کشتی های جنگی ترکیه و یونان در آب های مدیترانه

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، یک مقام وزارت دفاع یونان اعلام نمود یکی از کشتی های جنگی نیروی دریایی این کشور در دریای مدیترانه با یک کشتی جنگی ترکیه ای تصادم خفیف داشته است.

برخورد خفیف کشتی های جنگی ترکیه و یونان در آب های مدیترانه

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک منبع مطلع در وزارت دفاع یونان روز آدینه در مصاحبه با رویترز گفت که یکی از ناوچه های نیروی دریایی این کشور با یک ناوچه ترکیه ای در دریای مدیترانه برخورد خفیف داشته است.

به گفته این مقام یونانی، ناوچه این کشور پیش از برخورد به ناوچه ترکیه ای کوشش نموده است که با یک مانور از برخورد شدید کشتی ها جلوگیری کند اما در نهایت بخش کوچکی از قوس جلویی ناوچه یونانی به صورت خفیف به پشت ناوچه ترکیه ای برخورد نموده است.

این مقام یونانی اعلام نموده است که تصادم این دو ناوچه صرفاً یک حادثه بوده و هیچ یک از آنها در پی این تصادم خفیف آسیبی ندیده اند.

در مقابل ، مقامات ترکیه اتفاقی بودن برخورد ناوچه یونانی با ناوچه ترکیه ای را رد نموده و معتقدند که این یک اقدام تنش زا از سوی یونان بوده است.

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه که به سوئیس سفر نموده است، ساعتی پیش در یک نشست خبری گفت که یونان نباید دست به اقدامات تنش زا بزند، در غیر این صورت با پاسخ ترکیه روبرو خواهد شد. وی همچنین از اتحادیه اروپا خواست که به حمایت بی قید و شرط از یونان در برابر ترکیه انتها دهد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1066

به "برخورد خفیف کشتی های جنگی ترکیه و یونان در آب های مدیترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد خفیف کشتی های جنگی ترکیه و یونان در آب های مدیترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید