برگزاری مسابقه گویندگی صدای تو از کتاب همه چیز روبه راه است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران ، جشنواره گل و گلاب در 4 نقطه از مرکز برگزار می گردد و فرهنگسرای اشراق به عنوان یکی از میزبانان این رویداد در شهر تهران، پذیرای عموم شهروندان است. همزمان با برگزاری این جشنواره برنامه های فرهنگی متنوعی از سوی این فرهنگسرا برگزار می گردد.

برگزاری مسابقه گویندگی صدای تو از کتاب همه چیز روبه راه است

مسابقه گویندگی صدای تو با موضوع کتاب همه چیز رو به راه است نوشته شهاد زمانی ویژه نوجوانان برگزار می گردد. این مسابقه با هدف شناسایی استعدادهای برتر گویندگی و انتخاب آن ها از بین نوجوانان برتر برگزار می گردد.

کتاب همه چیز رو به راه است نوشته شهاد زمانی دفتر سوم از مجموعه آسمان همین حوالی و ترجمانی آزاد و وفادارانه با زبانی ساده و صمیمی برگرفته از نیایش های کتاب شریف صحیفه سجادیه است که تصویرسازی های محمدرضا دوست محمدی آن را همراهی می نماید. نشر خیمه این اثر را منتشر نموده است.

براساس این گزارش، نوجوانانی که برای بازدید از نمایشگاه گل و گلاب به فرهنگسرای اشراق می آیند، می توانند با حضور در غرفه این ویژه برنامه در مسابقه گویندگی صدای تو شرکت نموده و توانایی های خود در این عرصه را در کنار دیگر شرکت نمایندگان به رقابت بگذارند. در خاتمه و پس از طی مراحل داوری، نوجوانان برگزیده معرفی می شوند. اجرای مقدماتی مسابقه روزهای 16، 19، 22 و 26 اردیبهشت ساعت 17:30 بوده و اجرای نهایی نیز پنجشنبه 28 اردیبهشت ساعت 17:30 برگزار می گردد.

داوری این مسابقه گویندگی برعهده شهاد زمانی، محمدرضا رجبی و زهرا سادات حمیدین است.

علاقمندان جهت شرکت می توانند به نشانی: فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفر پناه، فرهنگسرای اشراق مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 77354735 تماس بگیرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2241

به "برگزاری مسابقه گویندگی صدای تو از کتاب همه چیز روبه راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه گویندگی صدای تو از کتاب همه چیز روبه راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید