کسب مدال افتخار عظیم ترین جشنواره عکاسی دنیا توسط عکاس اردبیلی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رحمان مجرد عکاس اردبیلی پیروز به دریافت مدال افتخار بخش آزاد هشتاد و یکمین جشنواره بین المللی آساهی شیمبون ژاپن شد.

کسب مدال افتخار عظیم ترین جشنواره عکاسی دنیا توسط عکاس اردبیلی

به گزارش خبرنگاران اردبیل، برای این دوره از جشنواره تعداد 11841 عکس از 77 کشور دنیا ارسال شده بود که 111 اثر جهت حضور در بخش نمایشگاهی انتخاب و براساس آرای هیئت داوران اثر رحمان مجرد عکاس و معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل با عکس صدای طبیعت پیروز به دریافت مدال افتخار این رویداد شد.

جشنواره بین المللی عکس آساهی شیمبون یکی از عظیم ترین و قدیمی ترین جشنواره های عکاسی دنیا است که توسط انجمن عکاسی ژاپن و موسسه انتشاراتی آساهی شیمبون به عنوان دومین روزنامه پرتیراژ دنیا، اجرا و در شهرهای توکیو، ناگویا، اوزاکا و سایر شهرهای عظیم ژاپن برگزار می گردد.

این رویداد رقابتی هر ساله است که توسط موسسه انتشاراتی آساهی شیمبون و اتحادیه انجمن های عکاسی ژاپن در سطح آسیا برگزار می گردد و طی آن هر سال از بین آثار رسیده تعدادی عکس را برای نمایشگاه و چاپ در کتاب سالانه بر می گزیند و سه جایزه ویژه به عکاسان ژاپنی و سه جایزه ویژه دیگر هم به سه عکاس غیر ژاپنی اهدا می نماید.

نمایشگاه این جشنواره از 14 فروردین ماه 1400 به مدت یک سال در شهرهای توکیو، ناگویا، اوزاکا و سایر شهرهای عظیم ژاپن آغاز شده است.

لازم به ذکر است رحمان مجرد متولد 1363 در اردبیل می باشد که بیش از 15 سال است در زمینه عکاسی فعالیت و تدریس می نماید و کسب بیش از 150 جایزه ملی و بین المللی و حضور در نمایشگاه های مختلف از جمله پیروزیت های ایشان است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1668

به "کسب مدال افتخار عظیم ترین جشنواره عکاسی دنیا توسط عکاس اردبیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مدال افتخار عظیم ترین جشنواره عکاسی دنیا توسط عکاس اردبیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید