بوت کمپ بلاکچین 23 آذرماه شروع به کار می نماید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بوت کمپ بلاکچین 23 آذرماه شروع می گردد.

بوت کمپ بلاکچین 23 آذرماه شروع به کار می نماید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمپ بلاک چین نخستین دوره آموزش و تیم سازی برای استارت آپ های بلاکچینی کشور است. کمپ، یک طرح طولانی مدت و مدون است که در آن شرکت نمایندگان با یاری نخبگان و فعالان فعلی حوزه بلاک چین با همراهی پشتیبانان به حل مسائلی می پردازند که یافتن پاسخی برای آن ها بدون وجود فناوری بلاک چین ممکن نبود.

در این رویداد فناورانه یک دوره 6 روزه فشرده آموزشی، یک دوره 2 ماهه پیش شتابدهی و یک دوره 6 ماهه شتابدهی در نظر گرفته شده است. در تمامی این مراحل مشاورین و منتور های مختلف در حوزه های بلاک چین، برنامه نویسی بلاک چین، طراحی و مدیریت کسب وکار و مدیریت ریسک های حقوقی در کنار شرکت نمایندگان خواهند بود.

وجود این برنامه طولانی مدت و طراحی بخش های ویژه شتابدهی باعث می گردد شرکت نمایندگان بعد از دریافت آموزش اولیه به حال خود رها نشوند و به این ترتیب احتمال موفقیت استارت آپ ها بالا می رود.

خانه نوآوری که برگزار نماینده این رویداد آموزشی است، دو سرفصل آموزشی مبانی بیت کوین، استخراج و ارزیابی ارز های دیجیتال و برنامه نویسی دیجیتال را برای شرکت نمایندگان در این بوت کمپ در نظر گرفته است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی evnd.co/a3of 5 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 521

به "بوت کمپ بلاکچین 23 آذرماه شروع به کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوت کمپ بلاکچین 23 آذرماه شروع به کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید