بیشترین مسائل صنایع سمنان مربوط به امور بانکی و وام است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، قدس گفت: شایع ترین مشکل و بیشترین مصوبات تسهیل و و برطرف موانع فراوری استان در نیمه نخست سال 1401 مربوط به امور بانکی و وام است.

بیشترین مسائل صنایع سمنان مربوط به امور بانکی و وام است

سرپرست معاونت امور صنایع اداره کل صمت استان سمنان گفت:موانع و مسائل 125 واحد فراوریی استان سمنان در قالب کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری در نیمه نخست سال جاری برطرف شد.

وی گفت: نیمه نخست سال جاری درخواست 125 واحد فراوریی مشکل دار در جلسات کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوریی استان مورد آنالیز نهاده شد و در جهت برطرف موانع موجود، 212 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسید که تا کنون 52 درصد مصوبات اجرایی شد.

سرپرست معاونت امور صنایع اداره کل صمت سمنان با بیان اینکه امور بانکی و تسهیلات بیشترین مسائل مطرح شده از سوی واحدهای فراوریی است، اضافه نمود: از مجموع مصوبات، 101 مصوبه مربوط به امور بانکی و تسهیلات، 41 مصوبه مربوط به امور زیربنایی، 9 مصوبه مربوط به امور مالیاتی، چهار مصوبه مربوط به تامین اجتماعی، 30 مصوبه مربوط به امور سرمایه گذاری و فراوری و بقیه سایر موارد بود.

قدس با اشاره به رویه پیگیری مسائل واحدهای فراوریی اظهارداشت: در صورت مراجعه حضوری متقاضیان به مرکز شبانه روزی فوریت های آنالیز مسائل واحدهای فراوریی و یا طرح مشکل بصورت تلفنی، مجموعه مستقر در مرکز به قید فوریت به پیگیری مسائل مطرح شده به وسیله دستگاه های اجرایی مربوطه اقدام می نمایند.

وی اضافه نمود: بعلاوه با راه اندازی سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل در استان سمنان که از ابتدای سال جاری اجرایی شد، درخواست واحدهای فراوریی به صورت الکترونیکی در این سامانه ثبت و به وسیله دستگاه های اجرایی و بانک های عامل به دبیرخانه کارگروه ارجاع می گردد و دبیرخانه نسبت به طرح موضوع در جلسات کارشناسی و کارگروه اصلی اقدام می نماید.

یکهزار و 900 واحد صنعتی و معدنی با بیش از 12 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای 65 هزار نفر در استان سمنان اشتغالزایی داشتند.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2151

به "بیشترین مسائل صنایع سمنان مربوط به امور بانکی و وام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین مسائل صنایع سمنان مربوط به امور بانکی و وام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید