بیش از 50 مجروح در حادثه زیرگیری با خودرو در آلمان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، پلیس آلمان می گوید بیش از 50 نفر در حادثه زیرگیری با خودرو در کارناوالی در این کشور مجروح شدند.

بیش از 50 مجروح در حادثه زیرگیری با خودرو در آلمان

با تورهای تابستانی آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مسئولان امنیتی آلمان امروز (سه شنبه) اعلام کردند در حادثه برخورد عامدانه خودرو با جمعیت حاضر در یک کارناوال در شهر ولکمارسن 52 نفر مجروح شدند.

پلیس آلمان روز گذشته (دوشنبه) گفت راننده ای 29 ساله خودروی خود را به کارناوالی در شهر ولکمارسن کوبید اما انگیزه وی از این کار هنوز تعیین نیست.

شبکه تی. آر. تی گزارش داد پلیس آلمان امروز آمار جدیدی از مصدومان این حادثه زیرگیری منتشر کرد که بر اساس آن، از 52 مجروح این حادثه، هجده نفر کودک هستند.

حال حداقل ده مصدوم نیز وخیم گزارش شده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از رسانه های آلمانی نوشت: شاهدان می گویند که به نظر می رسید شخص راننده، بچه ها را هدف گرفته بود و با بیشترین سرعت به سمت جمعیت رانندگی کرد.

این حادثه در حالی روی می دهد که چهارشنبه گذشته یک فرد با تیراندازی به سوی دو قلیان سرا در شهر فرانکفورت دست کم 11 نفر را کشت. بیشتر کسانی که در این حادثه کشته شدند مسلمانانی بودند که سابقه مهاجرت به این کشور داشتند. (جزئیات بیشتر)

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 800

به "بیش از 50 مجروح در حادثه زیرگیری با خودرو در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 50 مجروح در حادثه زیرگیری با خودرو در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید