بیش از 95 درصد دانشجویان دانشگاه تبریز در امتحانات مجازی مشارکت کردند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیر گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز گفت: بیش از 95 درصد دانشجویان در آزمون های عمومی دانشگاه طی دو روز اخیر مشارکت داشتند.

بیش از 95 درصد دانشجویان دانشگاه تبریز در امتحانات مجازی مشارکت کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمدعلی بادامچی زاده، مدیر گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد نحوه برگزاری امتحانات به صورت غیر حضوری و بعضی مسائل بوجود آمده در تعدادی از دانشجویان در حین امتحانات گفت: بیش از 95 درصد دانشجویان در آزمون های عمومی دانشگاه طی دو روز اخیر مشارکت داشتند.

بادامچی زاده عنوان نمود: دانشگاه تبریز با فراهم نمودن زیرساخت های لازم و انجام هماهنگی با واحد های مرتبط تواسته است پهنای باند کافی برای برگزاری آزمون ها ایجاد نماید و میزان پهنای باند 6 برابر زمان عادی و سه برابر زمان تشکیل کلاسهاست و احتمال قطعی ارتباط (اینترنت یا برق) از طرف دانشگاه بسیار کم است.

مدیر گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز در ادامه ضمن توصیه به دانشجویان درخصوص تهیه اینترنت جایگزین توضیح داد: با توجه به همزمان بودن مراجعه دانشجویان به سایت آزمون، لازم است دانشجویان حداقل 15 دقیقه قبل از آغاز آزمون اقدام به ورود به سایت کنند وزمان آغاز آزمون بر اساس ساعت سرور سامانه LMS (گوشه سمت چپ بالای صفحه) است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه علاوه بر زمان لازم برای آزمون اساتید 15 دقیقه نیز برای بارگذاری جواب آزمون اختصاص داده شده است، توضیح داد: در همین ارتباط در 15 دقیقه نهایی لازم است دانشجویان با استفاده از نرم افزار هایی مانند Cam scanner یا Tiny scanner اقدام به ذخیره فایل pdf به نام شماره دانشجویی خود و آپلود جواب ها کنند تا در صورت قطع شدن ارتباط، امکان بارگذاری مجدد را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1087

به "بیش از 95 درصد دانشجویان دانشگاه تبریز در امتحانات مجازی مشارکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 95 درصد دانشجویان دانشگاه تبریز در امتحانات مجازی مشارکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید