تحول در مدرسه سازی براساس نیازهای روز جامعه

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست تخصصی با همکاران امور اقتصادی و ذیحسابی بر اصلاح ساختارها و بهبود فرایندها در جهت تحقق اهداف سازمان تاکید نمود و گفت که در مدرسه سازی باید با توجه به نیازهای روز جامعه تحول ایجاد کنیم.

تحول در مدرسه سازی براساس نیازهای روز جامعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در نشست با کارکنان حوزه اموراقتصادی و ذیحسابی سازمان نوسازی مدارس کشور، ضمن قدردانی از زحمات و کوشش های همکاران این بخش گفت: به کاربستن اصول، روش ها و سازوکارهای دقیق و حساب شده در استفاده ازمنابع اقتصادی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارد.

وی با اشاره به حساسیت و تخصصی بودن کار در حوزه اقتصادی اضافه کرد: دقت نظر کارکنان در پیگیری و انجام بهینه عملیات اقتصادی، نظام دهنده، تسهیل گر و تسریع دهنده اجرای برنامه های سازمان است.

رخشانی مهر با بیان اینکه تمام هدف گذاری و برنامه ریزی زیرمجوعه ها باید در راستا تحقق اهداف سازمان باشد که همانا توسعه عدالت آموزشی با مدرسه سازی و ایجاد زیرساخت های مناسب آموزشی است، اعلام کرد: خوب انجام دادن کار خوب بیانگر این است که در جهت هدف گذاری انجام شده و تحقق ماموریت سازمان خوب عمل نموده ایم، که مصداق آن خروجی مناسب کار و هزینه کرد مناسب منابع اقتصادی در جای درست است که بتوانیم نتیجه آن را ببینیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور توضیح داد: تعداد کلاس های درس بهره برداری شده شاخص دقیق و مناسبی برای ارزیابی عملکرد سازمان نیست و باید به سمت تحول در مدرسه سازی با توجه به احتیاج روز جامعه برویم که چه مدرسه ای و بر اساس چه معیارها و احتیاجهایی بسازیم که تحول در طراحی و معماری مدارس و استقرار سامانه مکان یابی دو نمونه از روینمودهای تحول ساز در حوزه فضاهای آموزشی است.

رخشانی مهر در ادامه نیز با اشاره به تحولات انجام شده در سامانه ابلاغ اعتبار که منجر به بهبود فرایندها شده است، اصلاح سیستم اقتصادی و تغییر در شیوه اجرای کار با بهره گیری از ایده های همکاران را موجب هماهنگی بهتر امور در ارتباط با واحدهای استانی دانست که بایسته است با همکاری دفاتر دیگر از جمله فناوری اطلاعات صورت گیرد.

هادی سحابی مدیرکل اموراقتصادی و ذیحسابی سازمان نوسازی مدارس کشور در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین شرایط اجرای فرایندهای اقتصادی و شرایط این بخش ارائه داد و حاضرین درجلسه نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1627

به "تحول در مدرسه سازی براساس نیازهای روز جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول در مدرسه سازی براساس نیازهای روز جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید