تساوی پرسپولیس و مس در نیمه اول با صحنه جنجالی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس از ساعت 19:15 امروز در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار گشت که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

تساوی پرسپولیس و مس در نیمه اول با صحنه جنجالی

دو تیم در حالی در چمن مصنوعی این ورزشگاه بازی را آغاز کردند که میزبان بر خلاف انتظار بازی رو به جلویی را در دستور کار قرار داد.

پرسپولیس که در سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور به قهرمانی رسید برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر فصل جاری دنبال سه امتیاز این دیدار بود. شاگردان یحیی گل محمدی همچون بازیکنان مس رفسنجان با پاس های بلند از دفاع به حمله می آمدند تا روی دروازه حریف خود ایجاد موقعیت کنند.

پرسپولیس که در این بازی پیراهن دوم خود به رنگ مشکی را بر تن داشت با استفاده از قدرت مهدی ترابی و امید عالیشاه سعی بر ایجاد موقعیت برای عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو در خط حمله خود داشتند که تلاش های آنها راه به جایی نبرد.

در دقیقه 38 این دیدار روی مهدی ترابی صحنه مشکوک خطا رخ داد که داور بازی در ابتدا اعتقادی به خطا نداشت اما کمک اول او از طریق بیسیم اعلام خطا کرد تا دقایقی از بازی حاشیه به همراه داشته باشد اما ضربه آزاد سرخ ها که مشت محوطه جریمه مس بود راه به دروازه میزبان نبرد تا دو تیم در نهایت تن به تساوی بدون گل در نیمه نخست بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1712

به "تساوی پرسپولیس و مس در نیمه اول با صحنه جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس و مس در نیمه اول با صحنه جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید