تصاویری از حرم مطهر رضوی در دهلی نو به نمایش درآمد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، از سوی رایزنی فرهنگی ایران در دهلی نو، عکس های حرم مطهر رضوی و سخنان گهربار آن امام همام به زبان های انگلیسی و اردو به نمایش درآمد.

تصاویری از حرم مطهر رضوی در دهلی نو به نمایش درآمد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س)، نمایشگاه مجازی عکس رضوی با نمایش بیش از 100 تصویر از حرم مطهر رضوی و سخنان گهربار آن امام همام به زبان های انگلیسی و اردو برپا شد.

این نمایشگاه که به مدت یک هفته ادامه دارد، علاوه بر سایت رایزنی فرهنگی کشورمان در دهلی نو، در یوتیوب نیز بارگذاری شده و مورد استقبال واقع شده است.

برپایی مسابقه شعر و خوشنویسی رضوی، برپایی وبینار با موضوع سادات رضوی، دوبله و انتشار کلیپ در معرفی منزلت و معارف رضوی و حرم امام رضا (ع) و همچنین، انتشار ترجمه احادیث و کلمات آن حضرت در شبکه های اجتماعی از دیگر فعالیت های این نمایندگی به مناسبت دهه کرامت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1699

به "تصاویری از حرم مطهر رضوی در دهلی نو به نمایش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از حرم مطهر رضوی در دهلی نو به نمایش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید