تصاویری از محل مورد علاقه آنجلا مرکل برای تعطیلات در ایتالیا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سفر یکی از راه های رهایی از استرس و تنش های کاری و نیز زندگی روزمره است. در این رابطه، رهبران و مقامات سیاسی، با توجه به مسئولیت سنگین خود از این قاعده مستثنی نبوده و همانند سایر مردم برای گذران تعطیلات به مناطق مورد علاقه خود سفر می نمایند. یکی از این رهبران خانم آنجلا مرکل، صدراعظم کشور آلمان است که منطقه ای را در ایتالیا برای سفر انتخاب می نماید. با خبرنگاران همراه باشید تا این مقصد را بهتر بشناسید.

تصاویری از محل مورد علاقه آنجلا مرکل برای تعطیلات در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان، نیز همانند سایر مردم چند روزی را برای رهایی از تنش و استرس شغلی به مناطق مورد علاقه خود در ایتالیا سفر می نماید.

آنجلا مرکل از سال 2005 میلادی صدراعظم کشور آلمان و همچنین از جانب مجله تایم () به عنوان شخص برتر سال برگزیده شد. در سال 2015 نیز کوشش بیشتر زمان خود را صرف حفظ حدود اتحادیه اروپا در جریان بحران های مالی و مهاجرت به این قاره کرد. همچنین، مجله تایم عنوان صدراعظم دنیای آزاد را به دلیل در اختیار داشتن بالاترین سمت دولت آلمان در طول 10 سال گذشته، رهبر بالفعل اتحادیه اروپا و نخستین بانوی سال سه دهه گذشته به وی اعطا نموده است.

سؤال پیش آمده است که رئیس اتحادیه اروپا کجا را برای استراحت و اخذ تصمیم های مربوط به دنیای آزاد انتخاب می نماید؟ پاسخ این سؤال جزیره ای آتشفشانی به نام ایسکیا (DIschia) در کشور ایتالیا است. این روستا در کنار دریای سنت آنجلو به دلیل منظره بی نظیر آن در کنار دریای تیرنی مشهور است. هوای این جزیره در بهار نیز گرم بوده و از جاذبه های آن می توان به تاکستان ها و قلعه ای تاریخی متعلق به 474 سال پیش از میلاد اشاره نمود.

اسکله و کوه های اطراف ایسکیا

دریای تیرنی

سنت آنجلو

روستای سنت آنجلو تحت نظارت شهرداری سرارا فونتانا (Serrara Fontana) بوده و به لحاظ تقسیمات جغرافیایی بخشی از حوزه کلان شهر ناپل محسوب می گردد. ویرانه های شهر باستانی پمپئی نیز در نزدیکی ناپل قرار گرفته است.

کلیسای Chiesa del Soccorso

سنت آنجلو

فروشگاه های ایسکیا

قلعه آراگوناس (Aragonese)

این قلعه را 474 سال پیش از میلاد، Hiero I of Syracuse روی صخره ها و در ساحل ایسکیا ساخته است.

میدان شهر

این میدان در نزدیکی روستای Lacco Ameno در جزیره ایسکیا قرار گرفته است.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 487

به "تصاویری از محل مورد علاقه آنجلا مرکل برای تعطیلات در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از محل مورد علاقه آنجلا مرکل برای تعطیلات در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید