تیرانداز المپیکی: برای کسب مدال به المپیک می رویم، نمی خواهیم تماشاچی باشیم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تیرانداز المپیکی ایران گفت: بیشترین کوشش خود را خواهیم کرد تا در المپیک پیروز باشیم. قطعا ما برای کسب مدال به المپیک خواهیم رفت و نمی خواهیم تماشاچی باشیم.

تیرانداز المپیکی: برای کسب مدال به المپیک می رویم، نمی خواهیم تماشاچی باشیم

مهیار صداقت تیرانداز المپیکی ایران در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص تمرینات در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تمرینات خود را در خانه و زیر نظر مربی شروع کردیم. مربی ها به صورت آنلاین به کار ما نظارت می نمایند و برنامه های لازم را به ما می دهند. با شیوع این ویروس شرایط برای ما سخت تر شده است. در خانه شاید شرایط برای تمرینات عالی نباشد اما سعی می کنیم به بهترین شکل از همین فرصت استفاده کنیم و آمادگی خود را حفظ کنیم.

وی در خصوص لغو جام جهانی هند که قرار بود اواخر اسفند برگزار گردد گفت: به احتمال زیاد این مسابقه با کمی تاخیر برگزار خواهد شد. جدا از مسابقات هند فکر می کنم دو جام جهانی دیگر نیز داشته باشیم. اگر اشتباه نکنم جام جهانی مونیخ قرار بود اردیبهشت برگزار گردد و جام جهانی دیگری هم در باکو خواهیم داشت. فعلا که خبری نیست و اطلاع ندارم راهی این مسابقات خواهیم شد یا خیر.

تیرانداز المپیکی ایران در خصوص شروع اردوهای متمرکز گفت: در حال حاضر که تا 4 فروردین استراحت هستیم ولی بعد از آن بستگی به شرایط کرونا دارد. اگر این بیماری فروکش کند حتما اردوهای ما در تهران شروع خواهد شد. همین تمریناتی که ما در خانه انجام می دهیم تا حدودی مکمل تمریناتی است که در اردوها و در مجموعه آزادی انجام می دادیم. این تمرینات در خانه ما را در همان سطحی که بودیم نگه می دارد و سبب می گردد که افت نکنیم.

صداقت در پاسخ به این سوال که باید فدراسیون در حال حاضر چه اقدامی برای بهتر شدن شرایط انجام دهد گفت: فعلا بهترین کاری که فدراسیون باید انجام دهد این است که محلی که ما تمرین می کنیم را ضدعفونی و قرنطینه کند تا ما تمریناتمان را ادامه دهیم. البته باید بدانیم که این کار با شرایط فعلی کمی خطرناک است و ممکن است ورزشکاران بیمار شوند. به هر حال ما با بیرون در تماس هستیم. خیلی نمی گردد در این مورد نظر داد. در خصوص اردوهای برون مرزی هم که فعلا پروازها لغو شده است.

وی در خصوص پیش بینی اش از تیراندازی ایران در المپیک در این شرایط و با توجه به مسائل پیش رو گفت: خیلی به مسائل و کمبود امکانات و تجهیزات فکر نمی کنیم. سعی می کنیم بیشترین کوشش خود را بکنیم تا در المپیک پیروز باشیم. ما دست پر به المپیک می رویم. قطعا ما برای کسب مدال به المپیک خواهیم رفت، نمی خواهیم تماشاچی باشیم.

صداقت گفت: با توجه به شرایط موجود حقیقتا نمی توان حرفی زد. بعد از اینکه از مسابقات آزاد دانمارک و اردوی هانوفر برگشتیم قرنطینه بودیم. هیچ حرف و صحبتی نبوده و ما با فدراسیون قطع ارتباطیم. ارتباط ما تنها به وسیله مربیان است که برنامه می گیریم و نتیجه ها را به آن ها می دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 887

به "تیرانداز المپیکی: برای کسب مدال به المپیک می رویم، نمی خواهیم تماشاچی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیرانداز المپیکی: برای کسب مدال به المپیک می رویم، نمی خواهیم تماشاچی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید