ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیغام نور از امروز، ششم آبان شروع می گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی 1399-1400 از امروز، ششم آبان ماه شروع و تا 13 آبان ادامه دارد.

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیغام نور از امروز، ششم آبان شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین بهروز، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نورضمن تبریک به پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی 1399-1400 گفت: کلیه پذیرفته شدگان ضروری است با مراجعه به نشانی reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

وی توضیح داد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه که در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می گردد، وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

وی بار دیگر با اشاره به مدارک لازم ثبت نام توضیح داد: پذیرفته شدگان ضروری است اسکن تصویر صفحه اول وتوضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک تعیین نماینده شرایط نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده نمایندگان از سهمیه، موافقت نامه رسمی مبنی بر بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان های دولتی و عمومی وتصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده، را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان ضروری است حداکثر تا تاریخ 30 مهر ماه 99 در مقطع قبل فارغ التحصیل شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1278

به "ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیغام نور از امروز، ششم آبان شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیغام نور از امروز، ششم آبان شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید