جانشین محمد موسوی در تیم ملی والیبال ایران تعیین شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از بازگشت تیم ملی والیبال ایران از لیگ ملت ها 2022 که با درخشش ملی پوشان کشورمان همراه بود، مرحله تازه اردوی آمادگی تیم ملی از دهم مرداد شروع شد.

جانشین محمد موسوی در تیم ملی والیبال ایران تعیین شد

سیدمحمد موسوی از روز سه شنبه 11 مرداد در تمرینات تیم ملی والیبال حضور یافت و روز پنجشنبه 20 مرداد به عنوان کاپیتان تیم ملی در رقابت های قهرمانی دنیا معرفی گردید و در بین 14 بازیکن تیم ملی برای اعزام به جام واگنر و رقابت های قهرمانی مردان دنیا نهاده شد.

موسوی، اما در آخرین تمرین توپی تیم ملی در تهران و تنها دو روز مانده به اعزام، در مصاحبه با خبرنگاران خاطرنشان کرد با شرایط موجود نمی تواند به تیم ملی یاری کند و از همراهی تیم ملی در رقابت های پیش رو (جام واگنر و قهرمانی دنیا) انصراف می دهد و سپس با مراجعه به سرپرست تیم ملی این موضوع را به اکبر محمدی به صورت رسمی خاطرنشان کرد.

بدین ترتیب کادر فنی تیم ملی بلافاصله شهروز همایون فرمنش را جایگزین موسوی کرد تا تیم ملی والیبال ایران طبق برنامه بامداد یکشنبه با 13 بازیکن به نام های میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن راهی جام واگنر گردد. شهروز همایون فرمنش بعد از بازی های همبستگی کشور های اسلامی راهی لهستان شده و به جمع ملی پوشان در گدانسک خواهد پیوست.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2119

به "جانشین محمد موسوی در تیم ملی والیبال ایران تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین محمد موسوی در تیم ملی والیبال ایران تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید