حذف قرعه کشی خودرو قطعی است، قرعه کشی شاهین حذف شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، مدیر کل صنایع خودرو خاطرنشان کرد که حذف قرعه کشی خودرو به تعویق نیفتاده است و خودروی شاهین برنامه تولیدش به 60 هزارتا رسیده است و عملا فرآیند قرعه کشی در آن حذف شده است.

حذف قرعه کشی خودرو قطعی است، قرعه کشی شاهین حذف شد

مدیر کل صنایع خودرو اعلام نمود که هدف از متمرکز شدن فروش افزایش مقدار شفافیت فرآیند عرضه است. بعلاوه خودرو به دست نیازمند واقعی برسد. در سامانه یکپارچه تمام عرضه خودروسازها باید به صورت متمرکز انجام گردد و قابلیت پایش مناسب از طرف سازمان حمایت از مصرف کنندگان هم در آن وجود داشته باشد.

توکلی می گوید: برای حل مسائلی که در حوزه صنعت خودرو وجود دارد راه چاره اصلی که دیده شده افزایش فراوری با تکیه بر توان زنجیره ارزشی که در صنعت خودرو شکل گرفته و شرکت های دان بنیان و در حقیقت پایدار کردن مقدار فراوری و عرضه است. سال جاری در برنامه خودروسازان مانند سایپا و ایران خودرو به ترتیب افزایش 650 هزار و 750 هزارتایی افزایش فراوری پیش بینی شده است.

به گفته او سامانه یکپارچه عرضه خودرو اجازه خواهد داد تا فرایند حذف قرعه کشی تسریع گردد.

https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2022/05/خودرو.mp4

امروز بخشنامه وزیر صمت مبنی بر تداوم قرعه کشی خودرو تا توازن در عرضه و تقاضای خودرو در بازار منتشر شد که با واکنش مجدد وزارت صمت مبنی بر اولویت حذف قرعه کشی در برنامه های وزارت صمت روبرو شد.

منبع: خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2078

به "حذف قرعه کشی خودرو قطعی است، قرعه کشی شاهین حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف قرعه کشی خودرو قطعی است، قرعه کشی شاهین حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید