در صورت فراهم بودن شرایط به ایتالیا می رویم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی کاتای جودو گفت: فدراسیون ایتالیا هر ساله برای حضور در تورنمنت این کشور از ما دعوت می نماید و اگر این اتفاق در امسال هم بیفتد در صورت فراهم بودن شرایط به این کشور خواهیم رفت.

در صورت فراهم بودن شرایط به ایتالیا می رویم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

حسین زند در گفت وگو با خبرنگارورزشی خبرنگاران گفت: در سال گذشته مسئولان فدراسیون جودو حمایت های خوبی از تیم کاتا داشتند و با اینکه از لحاظ اقتصادی در فشار بودند برای رقابت های دنیای تقریبا 45 میلیون تومان و برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا 20میلیون تومان به تیم یاری کردند. این حمایت ها باعث شد که در فضایی آرام تر کار کنیم و به موفقیت های خوبی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: فعلا اردوی پیوسته برای تیم ملی نداریم زیرا برنامه خاصی تا خاتمه سال وجود ندارد، البته هر ساله فدراسیون ایتالیا برای حضور در تورنمنت این کشور از ما دعوت می نماید و اگر این اتفاق در امسال هم بیفتد در صورت فراهم بودن شرایط به این کشور خواهیم رفت. در غیر این صورت بعد از برگزاری رقابت های قهرمانی کشوری از خرداد ماه سال آینده تمرینات آماده سازی را استارت می زنیم.

سرمربی تیم ملی کاتای جودو گفت: رقابت های قهرمانی دنیا سال آینده به میزبانی هلند برگزار می گردد اما مکان و زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا هنوز تعیین نیست. در هر حال باید برنامه های آماده سازی را به صورت منظم و برنامه ریزی شده شروع کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. کاتای ایران پتانسیل بالایی دارد و باید از این پتانسیل بهترین استفاده را ببریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 454

به "در صورت فراهم بودن شرایط به ایتالیا می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صورت فراهم بودن شرایط به ایتالیا می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید