دو انتصاب تازه در سازمان امور دانشجویان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، با حکم معاون وزیر علوم، سرپرست اداره کل امور دانش آموختگان و سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان منصوب شدند.

دو انتصاب تازه در سازمان امور دانشجویان

به گزارش خبرنگاران، دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان طی حکمی جداگانه دکتر محمد صالح لباف زاده به سمت سرپرست اداره کل امور دانش آموختگان و محمد محمدی مسعودی را به سمت سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان این سازمان منصوب کرد.

در این حکم انتصاب لباف زاده آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل امور دانش آموختگان منصوب می شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت بـه تسهیل و تدقیق فرآیندهـای ارزشیابـی مدارک و به روزرسانی اعتبار علمی دانشگاه های خارج از کشور در جهت سیاست های کلان علمی کشور همت بگمارید.

از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.

همچنین در حکم انتصاب دکتر محمدی آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان منصوب می شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به برقراری عدالت و احقاق حقوق مظلومین بر اساس قوانین، احیای فرآیندهای بورس به شکل هوشمند و هدفمندسازی فرصت های مطالعاتی بر اساس منافع و نیازهای کشور همت بگمارید.

از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1906

به "دو انتصاب تازه در سازمان امور دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو انتصاب تازه در سازمان امور دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید