راه اندازی سامانه جامع گردشگری در کیش پایانی بر دلال بازی هاست

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، راه اندازی سامانه جامع گردشگری در کیش پایانی بر دلال بازی هاست.

راه اندازی سامانه جامع گردشگری در کیش پایانی بر دلال بازی هاست

علی اقتصاد در نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای جامعه کلوپ داران این جزیره اظهار کرد: این سامانه نو یک دستاورد برد-برد است و منظره آن ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران حوزه تفریحات دریایی است.

مدیرعامل جامعه کلوپ داران کیش با تاکید بر اینکه رسالت اصلی سامانه جامع گردشگری ایجاد احیای رضایت در مسافران خواهد بود، اضافه نمود: ما از همان روزهای نخست منتقد سیستم بیمار گردشگری در کیش بودیم اما باید اذعان کرد که کوشش های شبانه روزی و ابتکار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آسیب شناسی و راه اندازی این سامانه به نقطه عطفی در ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در حوزه تفریحات دریایی و پایانی بر دلال بازی در این حوزه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحت این سامانه دستگاه مخصوص پز بانکی در اختیار کلوپ داران قرار می گیرد، ادامه داد: فروش بلیط خدمات ارائه شده در کلیه این کلوپ ها باید به وسیله این سامانه باشد.

مدیر عامل جامعه کلوپ داران کیش خاطر نشان کرد که کلوپ های دریایی پس از 21 مرداد امکان فروش بلیط بدون ثبت در سامانه جامع گردشگری را نخواهند داشت.

وی بعلاوه از اختصاص بخشی از فروش بلیط های تفریحات دریایی در سامانه جامع گردشگری برای افراد کم بضاعت به خصوص قشر جوان و نوجوان خبرداد و گفت: شرایط استفاده از تفریحات دریایی را برای همه فراهم می کنیم و تخفیفات خوبی در این راستا برای گردشگران نیز ارائه خواهد شد.

اقتصاد در ادامه تشکیل کنسریوم گردشگری در جزیره کیش را یک اتفاق بزرگ برای تحول این صنعت در منطقه دانست و اظهار کرد: همه جوامع در قالب این کنسرسیوم گرد هم آمدند تا زنجیره گردشگری در جزیره کیش تکمیل گردد؛ صندوق این کنسرسیوم مورد حمایت بخش خصوصی کیش خواهد بود نقش بسزایی در رونق منطقه ایفا خواهد نمود.

بعلاوه قاسم نرگسی، رئیس هیات مدیره جامعه کلوپداران کیش با قدردانی از راه اندازی سامانه جامع گردشگری در این جزیره گفت: این سامانه کلوپ های دریایی را از ورشکستگی نجات خواهد داد.

وی ادامه داد: سامانه جامع گردشگری پس از سالها مسیر سرمایه گذاری در تفریحات دریایی را هموار می نماید و در این مسیر همه در کنار یکدیگر خواهند بود.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1403 بروزرسانی: 20 مرداد 1403 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2318

به "راه اندازی سامانه جامع گردشگری در کیش پایانی بر دلال بازی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه جامع گردشگری در کیش پایانی بر دلال بازی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید