راه در منطقه 17 هموارتر شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، با اجرای بیش از 14کیلومتر پیاده روسازی در معابر منطقه17، شهروندان از این پس با آسودگی خاطر و فراغ بال بیشتری در پیاده روها قدم برمی دارند.

راه در منطقه 17 هموارتر شد

به گزارش خبرنگاران، براساس سیاست گذاری های مدیریت شهری برای مناسب سازی معابر، از سال گذشته تا به امروز فعالیت های متنوعی در این خصوص در منطقه17 انجام شده که اجرای بیش از 14کیلومتر پیاده روسازی، از مهم ترین آنها بوده است.

شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح های پیاده روسازی در محله ها گفت: این فعالیت ها سبب تردد آسان شهروندان به ویژه کم توانان جسمی و حرکتی، نابینایان، سالمندان و بچه ها شده است.

رضا شنگی با بیان اینکه ساماندهی پیاده روها از سال گذشته براساس طرح های مصوب کمیته مناسب سازی معابر منطقه در دستورکار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته، افزود: در نیمه نخست امسال بیش از 6هزار مترمربع عملیات پیاده روسازی در خیابان های شهید برادران مقدم و بهادرنژاد و کوچه های شهید مکاری، براتلو و ذوالقدری از فرعی های منشعب از خیابان شهید قدرت پاکی انجام شده است.

او به پیاده روسازی ضلع شمالی خیابان ابوذر (حدفاصل خیابان های شهید قفیلی تا علمی) و محوطه زمین چمن صالحان و مجموعه فرهنگی و ورزشی دارالشهدا هم اشاره کرد و گفت: این طرح در معابر شناسایی شده طبق برنامه زمان بندی شده از سوی تیم اجرایی توسعه و نگهداشت معابر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه اجرا خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2142

به "راه در منطقه 17 هموارتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه در منطقه 17 هموارتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید